Reply on: Ámos #117058:
strana 55-56Okrem týchto liniek PDO počíta s vytvorením 5 liniek, ktoré by spájali priľahlé obce regiónu BSK, ktoré sa nachádzajú v tesnej blízkosti za Bratislavou s prestupným terminálom nosnej dopravy MHD, napr. konečnou zastávkou električiek. Súčasný štandard dopravnej obsluhy týchto obcí je z hľadiska intervalu, kapacity, doby prevádzky či počtu spojov výrazne horší, než ten, ktorý má v súčasnosti zabezpečený koncová mestská časť Bratislavy, ktorá sa nachádza v susedstve. Ide napríklad o porovnanie obce Mariánka a mestskej časti Záhorská Bystrica, či Svätého Jura s Račou. Tieto novonavrhnuté linky svojimi parametrami sú určitým prienikom medzi mestskou a regionálnou autobusovou dopravou, avšak s ohľadom na efektívnosť integrovaného dopravného systému ich výkony by mohol zabezpečovať aj dopravca zabezpečujúci prevádzku MHD v Bratislave.
321 Bratislava, Patrónka - Záhorská Bystrica – Marianka 30 60 30 60
520 Bratislava, Rača - Svätý Jur 30 60 30 60
630 Bratislava, Zlaté piesky - Vajnory - Chorvátsky Grob - Slovenský Grob - Vajnory -
Bratislava, Zlaté piesky (okruh)
30 60 30 60
720 Bratislava, Ružinov, Pošeň - Vrakuňa - Most pri Bratislave 30 30
735 Bratislava, Cintorín Ružinov - Podunajské Biskupice - Rovinka - Dunajská Lužná
(Lipnica - Jánošíková)
30 30
Ámos
1. SOR vyhral sutaz, ale jedna sa o ramcovu zmluvu.
2. Nechce sa mi to hladat, no urcite to tam bolo. Dokonca sa to tu na diskusii rozoberalo, ze ci je vhodne aby DPB tieto linky prebral, kedze nema vozy ani vodicov.