Myslíš zastávku Nemocnica Kramáre? No aj 32 je oproti dávnym 20 a 15 minútam posilnená tak sa ľudia môžu odviesť jednu zastávku. To už ako naloží DP s klbákmi je ich vec no 212 jazdí využitá od Hodžka po Nemocnica Kramáre. Takže možno je načase aj trasu 212 prehodnotiť tak aby na nej mohli jazdiť klbáky a boli aj využité. Mohli by teda 206 prehodiť od Hodžka k ST Aréne a 212 k ASMN kde nastupuje veľa ľudí do centra.
Uz len napriklad preto, ze 12-24-24 je interval zvratene taktovy, kdezto samotny 24min interval nie je. Uznavam, ale, ze interval 12-24-24 je sprostost. ?
Lebo Céčka sú asi lacnejšie ako CN.
A omnoho krajšie?
--------------
Ale škoda, že DPB kúpil tie BN 9,5? ? tie sa nevyrovnajú úžastným, krásnym Kinderkám (SOR B9,5) ? ? ? ❤ ❤ ❤ ☺ ☺ ☺ ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Konečne sa na 212 redukujú klbáky, prechádzajú na 208 a posilňuje sa 206. To bohate stačí nakoľko 212 začína byť využitá už na Kramároch. Možno by časom bolo aj lepšie nasadzovať kĺbové trolejbusy na 206, ktorá má kratšiu trasu ako 212.
Neviem čo sa také nabiflím na tom, aké typy vozidiel kde jazdia?! Proste cestujem, vidím, nepotrebujem sa to kockovať. Trasy? Pozrem, zapamätám si bez problémov.
A predávanie bullshitov masám podľa mňa neni ani inteligencia ako skôr vlastnosť človeka bez chrbtovej kosti, čo dokáže s plnou vážnosťou klamať či už z nevedomosti alebo vedome. A chruňa by mohol nahradiť ktokoľvek tuto z imhd, kto aspoň čo to vie o vozovom parku a ostatných veciach. Ostatné detaily a "kvality" Chruňa nemám nervy rozoberať. Domyslíš si...
Vprvom rade hlasas blbosti.
a v druhom rade v pripade krachu poistovne jej zavazky prebera zaistovna. nepis o niecom co nevies ako funguje.
je chybou DPB ze si este nedal vycislit skody v suvislosti s nutnostou nasadenia ND a neziada ich sudnou cestou od poistovne kamionistu.
poistovna nie je vo vztahu k DPB. je vztah DPB - kamionista lebo medzi nimi doslo k sposobeniu skody a potom je vztah kamionista - poistovna, lebo tito dvaja uzavreli zmluvu o zodpovednosti za sposobenu skodu. DPB a poistovna spolu absolutne nic nemaju, pretoze neuzavreli ziadnu zmluvu ani si navzajom nic neurobili. Platit ma kamionista, ale zaplati to zanho jeho poistovna, takto znie jasny popis situacie. A v dnesnej krize nie je nerealny scenar napriklad krachu poistovne - v tom pripade je povinnost na kamionistovi, isteze DPB je jedno ci to zaplati kamionista, martania alebo poistovna - ale jediny od koho moze DPB sudne vymahat tu sumu je kamionista, ked skrachuje, alebo odmietne platit poistovna - sudit sa treba s kamionistom nie s poistovnou, az nasledne kamionista sa moze sudit s poistovnou a zrejme u seba doma v taliansku, kedze pod jeho zakony tato zmluva zrejme patri na rozdiel od skodovej udalosti, ktora patri pod slovenske zakony...
a co sa tyka zaplatenia skody, pochybujem ze niekto zaplati co i len vsetky PRIAME SKODY - kedy DPB ziskal co i len korunu za to ze je vozidlo nepouzitelne???? a to je priama skoda!!! zaplati sa vzdy max. oprava... a to nehovorim o NEPRIAMYCH SKODACH ako nahradna doprava, neposkytnutie sluzieb, strata dovery zakaznikov...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
geodeath