Reply on: milannco #115148:
anketu robis do skoly, alebo?-nutnost prestupovania by mi nevadila pri zabezpecenych prestupoch alebo aspon dostatocne hustom intervale nie neprijemnom na prestup a samozrejme do prestupneho systemu nesmieme vplietat neprestupne listky.
- nocna doprava je diletantsky zneatraktivnena. Vo vyspelych mestach chodi denna doprava aspon do polnoci a aj na nocak je denna tarifa. U nas by som uvital aspon navrat k povodnemu systemu, kde sa dalo cestovat v nocaku s elektricenkou bez buzeracie docvakavania vypalneho.
- najhorsie z vozoveho parku - 28x su prec (az na posledny) a zvysnym srotom pomaly povypadavaju motory za jazd, takze v podstate to ide k lepsiemu. Mozno myslis zastaraly moralne - nizkopodlaznost+klima, tak to je jasne. od aprila do oktobra je cim dalej tym viac dni, kedy je lepsie ist klimatizovanym autickom ako v preplnenej saune.
- slaba preferencia? ja nemam pocit ze by bola vobec akakolvek.
kecho
inak, najneskôr do roka sa radujme z ďalšieho zdržania a natiahnutia jazdnej doby L88 (s pôvodným int. z 09/2005 tuším 6 minút, však?) - lebo Siemens na Hraničiarov už bliká oranžovo a "CSS Furdekova - Lachova" za 16 mil., IV. Q 2009
http://www.bratislavskenoviny.sk/101809/vystavba/v-dubravke-by-mali-pribudnut-najomne-byty