Reply on: milannco #115148:
anketu robis do skoly, alebo?-nutnost prestupovania by mi nevadila pri zabezpecenych prestupoch alebo aspon dostatocne hustom intervale nie neprijemnom na prestup a samozrejme do prestupneho systemu nesmieme vplietat neprestupne listky.
- nocna doprava je diletantsky zneatraktivnena. Vo vyspelych mestach chodi denna doprava aspon do polnoci a aj na nocak je denna tarifa. U nas by som uvital aspon navrat k povodnemu systemu, kde sa dalo cestovat v nocaku s elektricenkou bez buzeracie docvakavania vypalneho.
- najhorsie z vozoveho parku - 28x su prec (az na posledny) a zvysnym srotom pomaly povypadavaju motory za jazd, takze v podstate to ide k lepsiemu. Mozno myslis zastaraly moralne - nizkopodlaznost+klima, tak to je jasne. od aprila do oktobra je cim dalej tym viac dni, kedy je lepsie ist klimatizovanym autickom ako v preplnenej saune.
- slaba preferencia? ja nemam pocit ze by bola vobec akakolvek.
kecho
Re #115113 S499.1023: nehovorím, že odmietam uni z princípu, ale to, že v súčasnosti sú určite dôležitejšie veci, toť vsjo.
Re #115153 AAA: nie som, ešte to by mi tak chýbalo ku šťastiu ?
Re #115178 Majo: veď práve preto by ho dpb nemal ani nasadzovať, lebo "cestujúci by to mohli zneužiť" ? inak, som zvedavý, ako dlho vydrží, keď bude spravovaný dielňami dpb...