ja tiez byvam v DNV, cize viem svoje je to skoda... DNV z enviromentalneho hladiska dostala vela podpasoviek ci uz to boli gudrony v Srdci, alebo absolutne zdemolovanie Glavice.. a potom pripojenie k BA (BA nam slubila plynofikaciu), ktore o par rokov sposobilo absolutne nedborny zasah v podobe monofunkcneho sidliska bez zazemia a centra vzdialeneho 16km...
presne tak... som pisal ze sa strati nadherna priroda... t.j. aj polia proste to ked niekto ide 21 z mesta do DNV tak ma pocit ze ide medzi mestskym autobusom na nejaku dedinku lebo je tam tak nadherna priroda... az v DNV na sidlisku sa tento pocit vytraca...ale zase na devinskej kobyle sa obnovy ... ale je mi strasne zle zi ich sposobu... tvaria sa ze chcu ludom pomoct...pritom im ide len a len o zisk...mnohomnohomnohomnoho nasobne vyssi ako naklady
no ja tam byvam - DNV a penta tam planutje postavit nie viladomi ale panelaky ( trosku krajsie mozno...) a takysto niekolko kusov mrakodrapov... zhruba 70 000 ludi by sa tam malo nachadzat - cize pojde o novu mestsku cast... tak isto tam maju vyrast nove vozovne, metro, elektricky atd. - to nezaszlievam... ale fakt je ze z dnv cestuje vela ludi ( 17 000 tam byva) z lamaca tiez ide dost aut ale hlavne co prichadzaju po dialnici do mesta smerom od malaciek... cize hlavne z DNV a mimo bratislavsky... a co sa stane ked bude nova stvrt so 70 tisic ludmi?... sice budu nove sposoby prepravi ludi ale pocet aut urcite porastie... myslim si ze DPB nedokaze prilakat dostatok ludi ani z tejto novej stvrte... a vecer okolo 6 hod. bude tiez pekny natresk... ale ktovie... nechajme sa prekvapit.. inak penta planuje stavat .... neodlozia to zrejme koli financnej krize ... http://bratislava.sme.sk/c/4109276/penta-ma-zacat-stavat-buduci-rok.html ...uz maju viacero povoleni na stavbu...
Nielen, že je nemožné rozšíriť Devínsku, ale aj je to samo o sebe nevhodné z hľadiska krajinotvorby, atď. (ak tak riešiť pohyb cyklistov). Tá výstavba tam nemá čo hľadať, či sú to jednopodlažné domčeky alebo trojpodlažné.
Ad. preferencia, ja tú lokalitu nepoznám, ale po celej BA by sa dali robiť dobré veci, to chce ale asi iných úradníkov a aspoň nejakého modernejšieho "dopravného experta". Ak však niekto prídete s konkrétnym návrhom, t.j. aj s písomne spracovaným, prosím poslať mailom.
Potrebujem poradit ohladne tarify VOR.
Chystam sa do Viedne a rozhodol som sa vyuzit kombinaciu 901 + S7. Ide o to ze vratane Viedne je to 5 zon, chcem si vsak kupovat aj celodenny listok pre Vieden.
Mozem vyuzit kombinaciu listok na 4 zony + celodenny listok pre Vieden? Kde si ten celodenny listok pre Vieden oznacim? Mozem aj priamo vo Wolfsthali, alebo to musi byt oznacene vo Viedni?
Taká minianketa:
Sú podľa vás ľudia spokojní s bratislavskou MHD? Ak nie, tak čo myslíte, čo by najviac ľudí označilo ako hlavnú príčinu?
-zastaralý vozový park
-nutnosť prestupovania
-slabá preferencia MHD pred individuálnou dopravou
-drahá nočná doprava
No to je trošku niečo iné. Devín ma zlú polohu... Rozšíriť cestu z Karloveskej radiály je momentálne nemožné. Z jednej strany Dunaj z druhej kamenná stena alebo stromy, ktoré držia pokope svahy a z Devínskej je to temer isté... Ale Skanska im dáva aspoň protihodnotu vo výstabne neviem čoho už to som o tom čítal...
Re #115142 ivanbuto: Preferencia a Bratislava? Keď to nedokážu na 80% tam kde to treba myslím, že ani tam sa to nepodarí a to by sa ešte vodiči urazili, že pre nich ten pruh neni... ?
Mňa zaujíma aj to ako chcú riešiť pripojenie na Aquario, koré má stáť oproti gymnáziu L. Sára. Tam bude nákupné centrum a čo som pozeral nákres má tam byť len odpočka s cestny na DD... Snáď tam nedajô semafóry, ale kruhový prejazd sa tam zase nedá spravíť...
Developer má vraj problémy spojené aj s finančnou krízou, čiže ešte sa nevie naisto, či sa bude stavať. Osobne sa mi zdá tých 41 poschodí veľmi predimendzované...
no.. preferancia MHD asi ani nie bo vyjazd z dialnice je moc uzky... ledva 2 pruhy... stacila by inteligentna svtelna signalizacia (cize stym snimacom ze ak nieco ide tak do uricteho casu tam zostane zelena ale ak nic neide tak sa prepne cervena) ...
no...si zober pripad Devína ... investor skanska tam chce stavat pre 1000 obyvatelov ( momentalny stav je 1000 boyvatelov..t.j. dvojnasombne navysenie) a nebudu riesit pripojenie k mestu... a este ktomu drzo budu stavat v chranenom prostredi Devinska Kobyla stupna 4 alebo 5 a nic... a pekne si podplatia urady a stavba fici... proste sme na slovensku kde takmer vsetky stavebne fyrmi myslia komunisticky a hrabu len pre seba... a kym sa ludia nezacnu burit... hromadne... tak sa nic nudeje... no spet... takze ked taka skanska nemusi stavat - rozsirovat cestu k mestu tak preco by taka PENTA mala stavat?...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA