Inak taky postreh k zajazdovym MANom. V tych MANoch je zrejme ten system, ktory sa pouziva vo Viedni, ze sa dvere zatvaraju same po urcitom case. Lenze v BA to je nepouzitelne. Kedze u nas su autobusy plnsie, nastupuje aj viac ludi. Vcera sa mi napr. stalo, ze sa dvere zatvorili ked bola polovica ludi, co chceli nastupit, este na zastavke.. Nastastie som vedel, o co ide, tak som tie dvere dopytom znovu otvoril. Lenze ostatni ludia to nevedia, a myslia si, ze vodic to zatvara naschval. Takze ten system samozatvarania by trebalo vypnut..
Vsetky tieto dopravne zlepsenia maju ale jednu podmienku. V prvom rade sa musia zrealizovat vysoke investicie do MHD (hlavne nakup novych vozidiel, a to nie len na obmenu sucasneho voz.parku, ale aj navyse), lebo uz teraz nie je ziadna kapacitna rezerva (tento tyzden som sa 2x nedostal do L84), a ked budu ludia nuteni viac vyuzivat MHD, nebudu mat do coho nastupit, kedze nebude dostatok vozdiel..
Pre MHD by zjednosmernenie neplatilo. Cize autobusy by mali svoj BUSpruh aj v opacnom smere.. Tak ako je to aj vo Viedni na Ringu. Elektricky jazdia obojsmerne, auta jednosmerne..
Posli ich nech si prejdu trat KV - Kapucinska napriklad ? ceresnicku typu tunel, Molecova, Kuklovska ich urcite potesia ?
Re #113466 S499.1023: tak zas nemyslel som to tak ze sa v 80kmh vrutia do pravuhlej zatacky ? ale nie je to ako u nas, ze su useky kde elektricky takmer zastavia
Včera som si prešotil novú trať do Radlíc. Zaujal ma výjazd z konečnej, riadený svetelnou signalizáciou (niečo ako v KV). Električka nabrala cestujúcich a OKAMŽITE odišla z nástupišťa. A to sa tu ľudia sťažujú, že sa električky preferujú málo.
Autá využívajú odbočoanie z 29.8. doprava na Špitlásku smer Kamenné nám., ako náhradu uzavretého Nám. SNP. Podľa mňa by inak tiež stálo za úvahu to zrušiť. Namiesto toho sa však zrušil prechod pre chodcov....
ivanbuto