Reply on: stevo #113452:
Ja si pamatam, ze pred niekolkymi rokmi sa napr. cesty v Petrzalke zuzili z 2+2 na: cyklisticky pruh, pruh na parkovanie+1+1+pruh na parkovanie+cyklisticky pruh.. Nejaky cas to tak bolo (boli tak namalovane pasy na cestach), a potom sa to zrusilo. Este dnes je z toho mozne vidiet pozostatky, napr. zastavky Ovsistske namestie a Bulikova su urobene tak, ze zaberaju jeden jazdny pruh (a tak to mabyt, to je takzvane vysunutie zastavky a tym sa zvyhodnuje MHD) a su tam aj najazdy pre cyklistov.. Cize uz sme tu poporovanie cyklistickej dopravy a MHD mali, ale potom sa to z neznamych pricin zrusilo a zacala sa podporovat IAD..
Ike
Ked som bol v Strassburgu tak tam mali maximalne nizkopodlazne elektricky, ktore ani na vyhybkach ani v zatackach nepribrzdili... bola to plynula jazda rozjazd zo zastavky-jazda-brzdenie do zastavky... u nas sa elektricka medzi dvoma zastavkami rozbieha a brzdi niekolkokrat.
A to nehovorim o tej katastrofalnej udrzbe trati... Vobec, obdivuje BA vozovy park, ze pri takejto urovni udrzby je na takej dobrej urovni, ako je