Zdar. Skusil som si dnes zmeriat pomocou GPS navigacie v mobile rychlost elektricky do Ruzinova. Nastupoval som na Mileticovej (Zahradnicka) a vystupoval pri SOU Stavebne (Chlumeckeho). Celkova dlzka 3,1km, celkovy cas 7:30. Maximalna ryclost 54km/h, tusim v useku medzi Slovanetom a Nemocnicou. Priemerna rychlost jazdy 32km/h! Celkova priemerna rychlost 25km/h. Inak pre zaujiamvost, raz som meral 208cku z Kollarka na Mileticku a ten mal priemernu rychlost jazdy okolo 28km/h a maximalku nejakych 35km/h. Vsetko samozrejme bez zbytocneho cakania. Navrhujem zrusit celu MHD, spravit bicyklove pruhy a budeme mat dopravu skoro zadarmo (kupa bicykla), plus nebude tolko obeznych ludi.
eraser
Keď už rozširuješ nejakú trať a plánuješ tam hustejšiu prevádzku, tak treba počítať aj s nákupom nových vlakových jednotiek, takisto ako pri plánovaných električkovcýh a trolejbusových tratiach to nie je len pobláznenie typu "bude nová trať" ale aj otázka "čo po nej bude jazdiť" a to koľko peňazí treba na obslúženie nových tratí novými vozidlami sa nikde neuvádza keď sa o tom píše, lebo nikdy niesú konkrétne plány ktorá linka by tam mala ísť, že je to zbytočné predbežne plánovať, lenže keď ani nevytvoria nejaké varianty tak nebudú vôbec vedieť koľko nových vozidiel bude treba.
Chcem ti povedať, že nenadávam na to čo hovoríš, ale neverím vôbec tým projektom lebo na električku do Petržalky sa chystáme viac než desať rokov, mám 10rokov staré výstrižky z BA novín o električke a pod. sľuboch. A koniec koncov ani TEN-T nerieši mnoho, len dopravu prímestkých do BA troma zastávkami v tuneli bližšie k centru. Viem si predstaviť, že ľudia ktorí to budú mať k trati kúsok pešo alebo jednu až dve zastávky busom tým vlakom pôjdu ale nie predstava Slávikovho typu, že celá Petržalka bude chodiť na Pribinovu, ASMN a Filiálku.