Reply on: Martin Fundárek #111732:
Otázka je čo nakoniec postavia. A napojenie na trať stredom Petržalky je nezmysel na n-tú. Takže prevádzkovať vlaky v hustejšom intervale ako 10 až 15min z Petržalky do Rače - Sv. Jur a Pezinok / Východné - Vajnory nemá zmysel, nakoľko stanica vo Vajnoroch je na kraji celej dediny a v Rači tiež nie je stanica 2x po ruke, no tí čo to majú pešo na skoro a bližšie ako z električky na Čachtickú tak by toto spojenie využili ale najmä vlak z Východného (ex-155) by sa uživil dobre ? Keď už rozširuješ nejakú trať a plánuješ tam hustejšiu prevádzku, tak treba počítať aj s nákupom nových vlakových jednotiek, takisto ako pri plánovaných električkovcýh a trolejbusových tratiach to nie je len pobláznenie typu "bude nová trať" ale aj otázka "čo po nej bude jazdiť" a to koľko peňazí treba na obslúženie nových tratí novými vozidlami sa nikde neuvádza keď sa o tom píše, lebo nikdy niesú konkrétne plány ktorá linka by tam mala ísť, že je to zbytočné predbežne plánovať, lenže keď ani nevytvoria nejaké varianty tak nebudú vôbec vedieť koľko nových vozidiel bude treba.
Chcem ti povedať, že nenadávam na to čo hovoríš, ale neverím vôbec tým projektom lebo na električku do Petržalky sa chystáme viac než desať rokov, mám 10rokov staré výstrižky z BA novín o električke a pod. sľuboch. A koniec koncov ani TEN-T nerieši mnoho, len dopravu prímestkých do BA troma zastávkami v tuneli bližšie k centru. Viem si predstaviť, že ľudia ktorí to budú mať k trati kúsok pešo alebo jednu až dve zastávky busom tým vlakom pôjdu ale nie predstava Slávikovho typu, že celá Petržalka bude chodiť na Pribinovu, ASMN a Filiálku.
BB - Schuhu