ale má zmysel tú električku vôbec budovať, keď bude zriadená tá zast. DNV-sídlisko? Myslím, že v tom prípade by sa všetci hrnuli do vlaku alebo do L21 a električku by využívali ľudia akurát na tých úsekoch typu DNV-Dúbravka, čo by teda asi nebolo adekvátne využité. Ale toto je hudba ďalekej budúcnosti, takže snívajme ďalej...:D
p.s.: električka rýchlejšie ako 21? No ja neviem, ale keďže 21 chodí po diaľnici tak to hádam tak skoro nebude také zlé...
Kým električková trať dorazí do DNV, tak už snáď bude postavená aj železničná zastávka DNV-sídlisko, čo pomôže odľahčiť L21. Naviac, takáto električková trať pomôže k zrušeniu liniek 20 a 22.
Osobne si by ma však neprekvapilo, ak pri súčasnej dopravnej mizérii bula v čase dobudovania tej trate električka v centre rýchlejšie ako L21.
ja ti rozumiem. Ale osobne pochybujem, že by malo zmysel postaviť trať, s ktorou by sa daný obyvateľ DNV dostal do centra za nejakých 45 minút. A využitosť tej električky v úseku DNV-Dúbravka by síce mohla byť slušná, ale po tej trase chodí teraz L20 a L22 ktoré majú o dosť redší interval aj kapacitu. Tým pádom by L21 bola ešte plnšia ako je teraz, keďže by sa jej asi redukovali intervaly.
A napadlo vás, že v rámci Lamačskej brány bude vybudovaných množstvo bytov, administratívnych priestorov a obchodov? Električku budú využívať cestujúci z DNV, Dúbravky, Karlovej Vsi (napr. Dlhé diely budú v čase dostavby Lamačskej brány dosť zaujímavým zdrojom pracovnej sily)... za cieľmi v projekte Lamačskej brány, príp. medzi týmito mestskými časťami. Nikto vás predsa nebude nútiť cestovať ňou do centra, príp. Rače. ?
Naši predstavení sú ozajstní muži. Rozmýšľajú gulami ? Napr. ja v DNV bývam, a určite by som sa vybral vlakom, ktorym cesta trva 13-17 minut ako elektrickou. Napr. ked chcem ist do Race, a z hl.st. nejde ziaden vlak, tak stale je lepsie ist elinou 3 ako nejakou elinou 15 s jazdnou dobou 80 minut
Ad električka do Devínskej - to je čo za blud? ? Načo niekto pôjde do mesta z Devínskej skoro 50 minút, k tomu ešte cez Dúbravku a Karlovu Ves, keď je mu lepšie sadnúť na 21-tku, alebo na vlak v Devínskej a v meste je za 25 minút? ?
Ono je to rozne. Zalezi od toho, co sa Ti viac paci. Su ludia, ktori elektricky zeru vsetkymi desiatimi a do autobusu sadnut ani bohovi. Takisto su ludia ktori uz od malicka snivali o tom ze budu jazdit na "autobuse s tykadélkama" a chodia si tam oddychnut hoci prave podla mna je trofel najvacsia otrocina.
A mas pravdu ked jazdis elektricku, moze Sati do cesty pripliest aj Max. ;-P ?
Pri metre by to bolo rovnaké. Ak by metro stálo tak často ako električka, tak by cesta ním bola porovnateľne dlhá (ba ešte dlhšia, len kým sfáraš do podzemia a vylezieš von to trvá pár minút).
na wien mitte jazdia vlaky niekedy aj 1-2 minutovych odstupoch a zvladaju to v pohode
cize tam problem nie je .. ako napisal MF, nie je to VRT a kedze tam bude uz ECTS, teda virtualne delenie zelenice, tak mozes zhustit intervaly o akych sa starych AZD zabzar ani nesnivalo
uz len tie EMU/vlaky budu chybat
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Osobne si by ma však neprekvapilo, ak pri súčasnej dopravnej mizérii bula v čase dobudovania tej trate električka v centre rýchlejšie ako L21.