A samozrejme redukcia prejazdov - napriklad tych medzi Rackom a Krizovatkou Jozefa Cabelku.. Je to lepsie riesenie ako tam tahat nejaku podzemnu drahu.
Cez pracovnú dobu sa má pracovať a nie loziť na imhd - ak by argumentovali tým, tak OK. Ale šokujúce je, že Kadnár to zdôvodňuje "únikom informácií" z mestskej spoločnosti.
No, ak chces zakopanu elektricku (alebo ako to ty volas - metro) len v centre a inde na povrchu / nad povrchom tak suhlasim. Ale tahat to pod zemou aj na Vajnorskej, Racianskej a v Petrzalke je hovadina.
Samo, on nechce električky na radialach pod zemou. On chce aby do odlahlych casti mesta ako DNV Lamac a pod. vr. Petrzalky chodilo Metro. Ide o to ze by malo byt v meste a pod zastavbou pod zemou a inde povrchove... ?
Super, z centra by som sa dostal rýchlo do Petržalky. Aj keď je Petržalka najväčšie sídlisko v strednej Európe a žije v nej veľa ludí, stále tu máme aj ostatné mestské časti.
Viem, že sú aj také, ale ja hovorím o metre, ktoré by šlo pod zemou. ?
Kde zmizol clanok o blokovani iMHD z DPB??? Vsimol som si, ze zmizla dokonca aj anketa tykajuca sa tejto veci? To uz cenzura dorazila aj sem, alebo sa nebohodaj DPB spamatalo a blokovanie zrusilo???
Bud konkretny. Pokial by na radialach mala elektricka 100% preferenciu (resp. na novych tratiach, napr. Petrzalka by boli krizovatky mimourovnove) a v centre bola podzemna, aky je rozdiel? Pre tvoju informaciu, metro neznamena ze trat vedie cela pod zemou, existuju dokonca metra ktore nemaju ani meter pod zemou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
abcd