Cez pracovnú dobu sa má pracovať a nie loziť na imhd - ak by argumentovali tým, tak OK. Ale šokujúce je, že Kadnár to zdôvodňuje "únikom informácií" z mestskej spoločnosti.
No, ak chces zakopanu elektricku (alebo ako to ty volas - metro) len v centre a inde na povrchu / nad povrchom tak suhlasim. Ale tahat to pod zemou aj na Vajnorskej, Racianskej a v Petrzalke je hovadina.
Samo, on nechce električky na radialach pod zemou. On chce aby do odlahlych casti mesta ako DNV Lamac a pod. vr. Petrzalky chodilo Metro. Ide o to ze by malo byt v meste a pod zastavbou pod zemou a inde povrchove... ?
Super, z centra by som sa dostal rýchlo do Petržalky. Aj keď je Petržalka najväčšie sídlisko v strednej Európe a žije v nej veľa ludí, stále tu máme aj ostatné mestské časti.
Viem, že sú aj také, ale ja hovorím o metre, ktoré by šlo pod zemou. ?
Kde zmizol clanok o blokovani iMHD z DPB??? Vsimol som si, ze zmizla dokonca aj anketa tykajuca sa tejto veci? To uz cenzura dorazila aj sem, alebo sa nebohodaj DPB spamatalo a blokovanie zrusilo???
Bud konkretny. Pokial by na radialach mala elektricka 100% preferenciu (resp. na novych tratiach, napr. Petrzalka by boli krizovatky mimourovnove) a v centre bola podzemna, aky je rozdiel? Pre tvoju informaciu, metro neznamena ze trat vedie cela pod zemou, existuju dokonca metra ktore nemaju ani meter pod zemou.
810zssk