Už koncom júla som tvrdil, že trať od križovatky Záhradnícka ¤ Jégeho až po zast. Slovanet nie je rovná. Spôsob, akým to robili, čiže najprv položili koľaje na nejaké kamene, potom tam pridali nejaké inštrumenty a tak zaliali betónom, je pre mňa podivný a netuším, kde sa takto stavala naposledy električková trať?!
Takto to vyzeralo ešte pred betonážou pod koľajami:
http://imgs.sk/images/niejpg-47606.jpg
Takto by to malo byť - s VÚIS panelmi:
http://imgs.sk/images/anojpg-47605.jpg
Takto to vyzeralo ešte pred betonážou pod koľajami:
http://imgs.sk/images/niejpg-47606.jpg
Takto by to malo byť - s VÚIS panelmi:
http://imgs.sk/images/anojpg-47605.jpg
Peon
Ad 1: To si dobre vystihol. ? Ale ten rok 2014 si, dúfam, že prehnal... Len možno tie "polená pod nohy" Volánu nebude hádzať DPB, ale napr. BSK, BID,a.s. či Ministerstvo dopravy...
Ad 2: Presne, pripravená ďalšia výhovorka sa vždy zíde. ? Predpokladám, že 91 (príp. 191) má dostatočné rezervy, hlavne ak by sa to realizovalo podľa môjho návrhu v #111237 .
Ale vlastne, veď to je na zaplakanie! ?
Čo sa Kopčianskej / Pressburger strasse týka, autám tam už teraz v prechode nič fyzicky nebráni. Iba zákazové značky sú tam...
Ale osobne si myslím, že IAD by na tej ceste predsa len mala zostať významne obmedzená.