Ja ti poviem preco. Lebo vidia ze DPB prevadzkuje zbytocnu 901 do Wolfsthalu namiesto toho aby prevadzkoval vyuzivanejsiu linku do Rajky. Na ich mieste by som tu linku ziadal tiez.
Re #111057 498.106: Ono v podstate požiadavka na dopravné spojenie do Bratislavy je oprávnená, ale prečo s tým otravujú zrovna Dopravný podnik, ktorého primárnou úlohou je doprava v rámci mesta? Existujú Slovak Lines, aj iní komerční dopravcovia, aj na maďarskej strane. A keď už MHD, tak nech stratu z tej linky vykrýva obec Rajka, tak ako to robí Volkswagen s L92.
Presne tak. Toto je podľa mňa spravodlivosť. Ak 901, tak potom nech sa na základe rovnakého nároku zavedie aj 801 (-> Rajka) (nemusí byť pod Most, stačí povedzme Vyšehradská, alebo Jasovská, príp. Technopol... Ale nemala tu byť ani 901, etn sor sa určite zíde inde. A keď už má DPB dovážať "bratislavčanov" čo bývajú mimo BA, potom radšej uprednostniť slovenských z Ch. Grobu linkou 630, ktorá má stále priestor na posilňovanie.
Tiež zastávam názor, že ich z BA nikto nevyháňal, ale išli tam bývať dobrovoľne. Teraz ako obyvatelia Rajky by si mali riešiť veci s tamojším starostom a nezaťahovať do toho BA. Keď niekde kupujem dom tak najprv si zisťujem mnoho faktov (voda, plyn, obchody apod.) a samozrejme aj dopravnú obslužnosť. Teraz ako chodia do BA? Zrejme IAD, benzín je drahý, no a keď má Wolfsthal linku budeme žiadať aj my.. Tak ako som písal, Záhradníkovi sa vracia bumerang z 901-ky.. Kým neexistovala 901, bola ticho aj Rajka. A to sa ešte uvidí, či sa nebudú u DPB dožadovať "svojej" linky ďaľšie pohraničné či prímestské oblasti...
Tá zastávky by bola kde? Tesne pred rozjazdovou výhybkou Tunel/Most SNP? V tom prípade súhlasím s touto zastávkou + LanFranconi, aj keď vlastne tým pádom zaniknú dve - Družba a PKO, jedna pribudne, takže pôjde o vylepúšenie o jednu zastávku ? .
Precitaj si cele vlakno. Bavime sa o zruseni vsetkeho medzi Molecovou a Novym mostom okrem PKO, resp. Lafranconi. V takom pripade by v buducnosti ta zastavka MOHLA pribudnut.
To sú fakt argumenty ako za boľševika... kúpim si Škodovku, lebo na Žiguláky nie sú ND, o Fiate ani nehovoriac... Kde bude servisné stredisko, je starosť dodávateľa. V podmienkach je hádam uvedené, ako dlho môže aká oprava trvať.
Hlúpe je, že v tomto meste (a nielen v tomto, aj v Prahe) sa električke nasekajú zastávky po pár metroch a povedľa toho sa zavedie rýchliková autobusová linka. Čo keby sa to spravilo naopak, podľa významu a kapacity jednotlivých druhov dopravy? Napríklad zaviesť 133 celodenne, zastavovať na všetkých zastávkach a električke zrušiť všetky zastávky v úseku Molecova - Most SNP okrem PKO (kvôli prestupu na smer do tunela)?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
stevo