Reply on: Martin Fundárek #110809:
Treba sa rozhodnúť či sa Petržalská električka má napojiť na zvyšné trate cez Šafárikovo námestie alebo tam bude končiť lebo bude mať vlakový rozchod a úplne iné napájanie, čo by znamenalo, že by sme sa moc neposunuli od čias aktuálnej linky 95. Aby sa s MHD v Petržalke dačo pohlo, treba vystavať električkovú trať s rovnakým napájaním, rozchodom a zvyšnými spoločnými prvkami tak aby na druhej strane Dunaja nevznikali problémy.
AAA
Nástupšitia nie je problém. Môže byť jedno pre električku, na ktoré plynulo nadviaže to pre vlak v každej zastávke.
Skôr je otázka nakoľko bude táto zhovadilosť v bežnej prevádzke funkčná a bude zabezpečovať pravidelnosť a plynulosť dopravy na tratiach v podstate 3 systémov (električka, diaľková doprava, prímestská doprava) a či samotná komplikovaná výstavba, ktorá samozreeme bude aj primarane drahá, stojí vôbec za to.