Reply on: Mike #110815:
Ja som to pochopil uz davnejsie. Mesto nema peniaze alebo nechcedat peniaze na celu trat v Petrzalke, tak vymysleklo, ze tu trat zaplati stat (zeleznice). Lenze kvoli tomu sa brutalne skomplikuje a predrazi cely projekt. Nebolo by teda rozumnejsie vypytat si od statu peniaze na klasicku elektrickovu trat? na to by trebalo ovela menej penazi, cize by usetril aj stat, a mesto by ziskalo novu elektrickovu trat. Takto zaplati stat na tom dualnom systeme ovela ovela viac, ako by zaplatil za normalnu elektrickovu trat. Tak neviem, ze co je lepsie..
, pôdu ako dnes z Wien cez Kittsee na Petržalka bahno, a okolo Einsteinovej do tunela a následne pod Dunaj a tam pôjdu v spoločnom tuneli s regionáônymi vlakmi z Petržalky na trať 120 a 130. Elektička sa okolo križovatky Rusovská - Jantárova - Hraničiarov (vraj podľa plánu v smere z Petržlky ešte pred ňou) odpojí zo spoločného koridoru, výjde na povrch aby išla nadjazdom nad Bosákovou na Starý Most.
AAA
Nástupšitia nie je problém. Môže byť jedno pre električku, na ktoré plynulo nadviaže to pre vlak v každej zastávke.
Skôr je otázka nakoľko bude táto zhovadilosť v bežnej prevádzke funkčná a bude zabezpečovať pravidelnosť a plynulosť dopravy na tratiach v podstate 3 systémov (električka, diaľková doprava, prímestská doprava) a či samotná komplikovaná výstavba, ktorá samozreeme bude aj primarane drahá, stojí vôbec za to.