Reply on: Ámos #109380:
ok, verim ze existuju aj v BA linky, ktore zaznamenali stratu cestujucich a ked tito cestujuci nasledne znova raz-dva cestovali a zistili ze sa to odvtedy, co nechali MHD, zlepsilo - tak verim miernemu narastu...ale takych ludi je podla mna minimum...
ja som na L21 zanevrel (pravidelne cestovanie mam namysli) v 2006 a nemyslim si ze trolejbus by ju zatraktivnil... ale to je subjektivny nazor
hoppusmark01
k tej ušetrenej 1Sk/kilometer:
Sú v tom započítané aj náklady na projektovanie, stavbu a prevádzku TV? Je tam zohľadnená vyššia obstarávacia cena trolejbusov (25Tr s pom. pohonom stál tuším 17mil.Sk, rovnako dlhý CNG autobus stojí ca.10-11mil.Sk)?
Je tam zohľadnený vyšší plat vodičov trolejbusov ako majú vodiči autobusov?
Je v tom aj vyššia prevádzková rezerva autobusov v prípade výpadku prúdu alebo DN, aby mohli nahradiť výpadok trolejbusov?
K tej visibility of network: myslím, že ľudia, ktorí jazdia s autobusom č.93, majú rovnako silné presvedčenie, že na tej trase tá linka 93 jazdí, ako ľudia, ktorí cestujú s trolejbusom č.212..
A ak aj je niekde natiahnuté TV, nikdy nie je zaručené, že nie je nejaký výpadok prúdu atď a ten trolejbus im skutočne dojde..
Tá visibility of network platí tak maximálne pre turistov, ako to napísal už S499..