Reply on: hoppusmark01 #109261:
OK ale kde je hranica "obslužnej" a "expresnej" linky? 91/191 vynecháva 2 zastávky po trase, je už preto expresná? L92 vynecháva iba zastávky na znamenie v Lamači a Mokrohájsku, ale v Petržalke stojí úplne všade.. je preto expresná? L66 vynecháva obojsmerne zastávku Drieňová, hoci je po trase = je expresná?
Podľa mňa dnes sú už je jediné "skutočné" expresy iba L21 (príp. 25) a L59..., hypoteticky L63...
Mike
Re #109264 - // - : Aha to ok, to sú tie protismerné polokružné Hl. St - Zochova - Nábrežie - Karadžička - Hl. St, to berem. (Aj keď v prvej fáze by stačilo 210 predĺžiť pod N. Most a obsluhovať skutočnými duobusmi, príp. naťahať tam dráty...)
Re #109266 milannco: Aj to je možnosť, ale v tom prípade by som skôr namiesto zavádzania 81 posilnil 84ku a v Petržalke zmeniť trasu aby šla cez Hraničiarov, Lachovu, Bosákovu, EU na Ovsište...
Ale nebudeme otvárať večnú tému LV v Petržalke od 5.9.2005...) ? Lebo ako dve linky s konečnou v meste (a následnou potrebou obratiska a vecí s tým súvisiacimi) (pokiaľ nie sú vybudované prestupné terminály na okrajoch CMO, resp. pokiaľ nemajú byť tie obratiska od seba značne vzdialené..) sa viac oplatí jedna priebežná, o. i. sa tým ušetrí dosť vozov.