Reply on: hoppusmark01 #109269:
vlastne tým zrušením 83 by sme docielili efekt, ktorý je dnes na 95. Že sa húfy ľudí nedobrovoľne vyrútia na Šafku z L95 a prestupujú na električky. Práve preto sa má vybudovať električka do Petržalky, aby sa spravili prebežné linky z Petržky až do Rače (napr.), a davy ľudí nemuseli masovo prestupovať na električky. Ak by sa zrušila 83, tak by to vyzeralo rovnako, ako na Šafku..
Mike
- zastavovanie L75 pri Cintoríne Ružinov a Pri Jazere boli politické tlaky ktoré išli na úkor DPB...
- vo VW keby neboli autisti ale normálne by sa s nimi dalo jednať L92 by som hodil cez Dúbravku (Alexyho), jednak moc vody v Lamači nenamúti a dvak mohla by sa hypoteticky zrušiť 26 (spoje začleniť do 92) a Dúbravka by získala expres na Patrónku a do Petržky, keď tak smútia za 112tkou. ?
- súčasné systém linkovania a číslovania umožňuje prakticky hociktorej linke stáť/nestáť na ľubovolných zastávkach.
Napr,. zaznievali úvahy dať L 29, či 34 ako "expresnú" - že by vynechávali nejaké zastávky; na druhej strane L98 by mohla zastavovať na Drieňovej (na znamenie) - aby sa mohla zrušiť mimo špičiek 74ka.