Reply on: Papyr #108758:
Možno by som to ešte trochu okresal. Nie po hranice mesta (v tomto prípade aj štátu), ale len po posledný, pre mesto zaujímavý bod. V prípade Rajky po zastávku Gaštanová aleja. Lebo zastávka Čunovské jazerá a cesta po štátnu hranicu už žiadnu ďalšiu obsluhu nepotrebujú.Re #108768 810zssk: A prečo ľudia chodia do Viedne vlakom a nie autobusom?
BTW, vlaky linky S7 nekončia na Südbahnhof-e.
Re #108772 810zssk: Skús si pozrieť, koľko ťa to vyjde finančne VHD (viď ďalej) a porovnaj to s nákladmi na cestu IAD a potom zistíš, prečo v súčasnosti dopyt nie je.
Spiatočné cestovné:
Bratislava Petržalka - Parndorf Ort (26 km)
- jednorázové 3,60 € = 108,50 Sk
- týždenné 11,20 € = 337,50 Sk
- mesačné 41,40 € = 1247,- Sk
Bratislava, Einsteinova - Petronell-Carnuntum (21 km)
- jednorázové 6,40 € = 193 Sk
- týždenné 25 € = 753 Sk (pri 5tich spiatočných cestách)
- mesačné 95 € = 2862 Sk (pri 20tich spiatočných cestách)
A teraz tak rozmýšľam, prečo tí ľudia nevyužívajú kombináciu 901+S7.
Este keby sa zaviedol shuttle medzi Novym mostom a Zochovou tak si hned vodici zadnu davat pozor
Tak to uz by sa dalo o tom uvazovat
hoppusmark01
Do tohto regionu patri Vieden aj Bratislava a prave fakt, ze su dve hlavne mesta tak blizko, je unikatom a predpokladom pre hospodarsky rast.
Z toho vyplyva, ze sa zvysuje mobilita medzi tymito dvoma mestami a stupaju aj naroky na prepravu.
A to vyplyva aj z poctu prepravenych pasazierov na linkach Bratislava-Vieden za posledne roky. Ci su to autobusovi, vlakovi, alebo aj lodni dopravcovia, za posledne mozno 2 roky sa pocet cestujucich RAPIDNE zvysil (sorry za caps lock, ale toto som musel zdoraznit).. Preco sa asi kupovala druha lod TwinCityLiner? No lebo je obrovsky zaujem a kapacita jednej lode nestacila.. Preco asi jazdi z Viedne do Bratislavy tych cca. 40 parov vlakov dodkopy z obidvoch stanic v BA?
Povedat o zeleznicnom spojeni medzi BA a Viednou, ze nebude vytazene, je preto uplne odveci..