Reply on: Ike #104513:
napriklad tak nejako. Osobne by som si napriklad vedel predstavit NS MHD na baze rychlodraznej trate zo Safka az po buduce South city pod Petrzalkou a na tuto trat nasledne napojene dalsie petrzalske vetvy - jednoducho vsade tam, kde dnes jazdi v petrzalke autobus, tam vybudovat kolajove trate a mozme mat elektrickami obsluzene cele sidlisko (v idealnom pripade spojenie zo sidliska do centra bez nutnosti prestupu).To je samozrejme len sci-fi, ale predstavit si to viem ?
Odhliadnuc od smutnej reality, ze ak sa a niekedy ta superskvela pomalodrazna trat s rychlodraznymi parametrami vybuduje, zrejme na petrzalskej strane nebude existovat ziadne vetvenie, ktore by na niektorych miestach bolo viac nez vhodne - napr. pri Artmedii, smerujuc do planovaneho CMC Petrzalka, ktore vsak - zial - s niecim takym, ako napojenie na MHD vobec nerata. Vsak naco...
Pripadne odbocky z hlavnej trate smerom do Ovsista, na Antolsku, Kopcany, Luky, Haje... a samozrejme nezabudunut na obratisko okolo Rovniankovej 14 ?
hoppusmark01
Lenže na Štefánikovej koľajová doprava nie je, a asi ani tak skoro nebude. Preto je BUS-pruh jediná možnosť, ako tam vyriešiť dopravu..
Okrem toho tam premávajú nosné linky MHD, v hustých intervaloch, takže ten BUS-pruh tam má jednoznačne opodstatnenie.. nosné linky by mali byť vždy preferované, mať všade prednosť, a nie paralyzované, ako je tomu teraz..