Ak ma byt 0 Sk odmena, ktorou sa napakovali, tak mas pravdu Ak to podla teba odmenou nie je, tak sa mylis. Dnes sa pakuje inym sposobom ako sedenim v dozornej rade... Ale pripad BID to nie je a ani nebol.
Neboj sa, v tychto veciach nie som naivny, skor naopak. Ale BIDka ako taka je projekt pri ktorom fakt vidim snahu a viem ze v nej robia, resp. maju robit ludia, ktory sa VHD venuju. Ja nehovorim o tom ze sa na tom nikto nenabaluje, ale tvoja teoria je prehnana.
Ten palubak si viem predstavit skor v sluzobnom oddiely ako v lokomotive Ale tiez som za oznacovace na nastupisti, ak sa doriesi to oznacovanie z inej zony ako nastupujem.
Re #102793 kecho: Pri rôznych obehoch súprav ZSSK by tých označovačov muselo byť požehnane. Naviac, do každej lokomotívy ZSSK by bolo treba palubák. Zbytočne komplikované, v každom IDS čo som videl (okrem ŽRIDS, ale to je taký paškvil ako súčasná BID) sa lístky označovali na stanici.
Re #102795 kecho: Len dúfam, že prípadnú propagáciu BID nebude robiť rovnakozdatná osoba ako tieto články.
Lenze co ked nastupujem v zone 100, mam PCL pre zony 100+101 a idem tri zony. To znamena ze ak by som si to oznacoval uz pri nastupe, tak si musim kupit o jednu zonu viac, alebo tiez mozem vyuzit neBID tarifu, na ktoru ale nemozem prestupit..
2. clanok - pise o pokute ako 100-nasobku, akurat, ze je to DO stonasobku...
3. clanok - 10-minutovy listok je neprestupny a nie prestupny; cena zakladneho cestovneho listka nebude 28 korun ako to vyplyva z clanku, ale 20 korun (to sa uz ale uviest zabudlo). Dokopy tam nie je uvedene nic, co by potvrdzovalo pravdivost nadpisu
Sorry, ale toto sa ani inak ako trepanim sprostosti nazvat neda. Budem rad, ak predlozis co i len jeden dokaz. To, ze tu mozno ide o to, ze sa nik "vhodny" nenapakoval, a preto sa to niekomu nepacilo, ta asi nenapadne, hned mas zarucene informacie, ze sa niekto napakoval. Teraz budes mozno spokojny, ked sa to zmeni k horsiemu. Aspon budes mat raz aj pravdu. ?
No ked bude v kazdom vozni cvikac, tak je to o nieco jednoduchsie, uznavam. V inych ID systemoch (v CR) obvykle byva cvikac na stanici, co je dane aj tym, ze osobne vozne drah obiehaju vselijako a ked je cvikac na stanici, setri sa pocet cvikacov.
Ale stale zostava buzeracia cestujuceho v tom zmysle, ze musi ten listok stiknut presne vtedy, ked opusti svoje posledne predplatene pasmo. To iste v autobuse. Coz v inych IDS nebyva. Predstav si, ze niekde na ceste medzi Hornymi a Dolnymi Prdelovicami musim vstat, prebit sa v medzimestskom autobuse alebo vo vozni k cvikacu a oznacit si listok.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
Ale stale zostava buzeracia cestujuceho v tom zmysle, ze musi ten listok stiknut presne vtedy, ked opusti svoje posledne predplatene pasmo. To iste v autobuse. Coz v inych IDS nebyva. Predstav si, ze niekde na ceste medzi Hornymi a Dolnymi Prdelovicami musim vstat, prebit sa v medzimestskom autobuse alebo vo vozni k cvikacu a oznacit si listok.