Reply on: kecho #102793:
No ked bude v kazdom vozni cvikac, tak je to o nieco jednoduchsie, uznavam. V inych ID systemoch (v CR) obvykle byva cvikac na stanici, co je dane aj tym, ze osobne vozne drah obiehaju vselijako a ked je cvikac na stanici, setri sa pocet cvikacov. Ale stale zostava buzeracia cestujuceho v tom zmysle, ze musi ten listok stiknut presne vtedy, ked opusti svoje posledne predplatene pasmo. To iste v autobuse. Coz v inych IDS nebyva. Predstav si, ze niekde na ceste medzi Hornymi a Dolnymi Prdelovicami musim vstat, prebit sa v medzimestskom autobuse alebo vo vozni k cvikacu a oznacit si listok.
kecho
83 sa po poslednej spoločnej zastávke s 95 o jednu zastávku ďalej zlučuje s 84, a tak by sa teoreticky podľa plánov dpb mali striedať každé 4 minúty. reálne prichádza 83 a 84 na jungmannovu/hálovu s odstupom jednej či dvoch minút