Reply on: Beus #102665:

Re #102663 Ámos: V pesej dostupnosti ma Cunovcan: 91, ..... N91 s prestupom na Jasovskej a este .... hradzu. Ty mas 59, 91, 92, 98, 99, 2 nocaky bez prestupu (a hradzu tiez :D). A o pocte obyvatelov si dovolim polemizovat, taka Dubova ma biedny pocet obyvatelov a aj tak ma celkom dobry pocet spojov, co je sposobene tym, ze je blizsie k centru a nie tym, ze ma nejaky velky pocet obyvatelov.
Este si neodpustim jednu otazku - ked je 30' listok a rozdelenie PCL na pasma v ramci mesta take vyhodne, preco to nema ani Brno, ani Praha a ani vacsina porovnatelne velkych miest v zapadnej Europe? Zeby BA objavila Ameriku a oni sa mali chodit k nam ucit, aky superspravodlivy system tu mame?

Som este zvedavy, kedy pride na pretras zrusenie kombinovaneho listka clovek+pes

Re #102667 Ámos: Cize podme zdraziet elektricenky pre 1.+2. pasmo a 2. pasmo, aby vacsina ziskala na ukor mensiny. To je ta logika? Alebo v ramci spravodlivosti zdvihnut cestovne nie vacsine, ale vsetkym?
Re #102668 Ámos: Udajne uplatky v PID ma nezaujimaju, bavime sa o BID. Ja som o moznosti, ze DPB dostane menej, nehovoril. Len som reagoval na Tvoj prispevok, kde si o tom vravel ty a toto bola jedna z moznosti, ako by k tomu mohlo dojst. Ibaze ta moznost by sa najskor musela naplnit, co je vysoko nepravdepodobne vzhladom na nastavenu tarifu.
Re #102670 Ámos:


Re #102673 Ámos: Opat porovnavas hrusky s jablkami a vypichujes len ten typ cestujuceho, ktoreho sa to dotkne v negativnom zmysle. Skoda len, ze takyto cestujuci je v tomto pripade v mensine...
Re #102672 Ámos: Takze uz teraz argument o nespravodlivosti neplati?


No nic, aj spat treba, takze...

Beus
Áno, Čunovčan toho pri ceste do centra skutočne prejazdí viac. Ale v tom prípade chcem naozaj spravodlivosť, a žiadam pre seba nižšie cestovné, keďže bývam pri Slimáku, a nemienim predsa doplácať na niekoho, kto býva na Patrónke, v Karlovke, na Ostredkoch, alebo na konci Petržalky, a na ceste do centra prejazdí toho ďaleko viac než ja... kde je tu spravodlivosť?
Takto si to myslel? Ak áno, tak končím debatu. Ak nie, tak nerozumiem, prečo si myslíš, že práve obyvateľ Hanulovej ulice by mal byť nepomerne znevýhodnený oproti obyvateľovi Borskej ulice. Prípadne obyvateľ Račianskej 175 oproti obyvateľovi Račianskej 165. Raz som obyvateľ mesta Bratislava, tak mám právo na rovnaký PCL ako ktorýkoľvek iný obyvateľ Bratislavy, bez ohľadu na to, že toho prejazdím viac. Keby Rača bola samostatná dedina s vlastnou samosprávou a rozpočtom, bola by situácia iná. Ale keď je raz integrálnou súčasťou Bratislavy, tak aj jej obyvatelia majú mať rovnaké práva ako obyvatelia napr. Starého mesta, a nebyť diskriminovaní. Ak toto nechápeš, tak nie je o čom debatovať.
A tým prílivom áut by som si tiež taký istý nebol. Cestovné už dávnejšie nebolo zvyšované, a inflácia je stále. Keby sa namiesto tarify BID pristúpilo k pravidelnému zvyšovaniu cestovného, cena PCL na 1. pásmo by nebola nijako výrazne nižšia od ceny PCL BID na zóny 100+101. Takže?