Reply on: stevo #102524:
Miestny "experti" (tie úvodzovky tam mali byť aj predtým) ešte ani raz nepredložili hodnoverný cenový údaj. Stále len porovnávajú cenu s klímou do bytu alebo osobného auta.Re #102525 stevo: Týmto len potvrdzuješ moje slová.
Re #102527 pjotor: Všetky dostupné údaje hovoria o cene cca 10% z ceny autobusu. Pre info, klíma do busu MHD v BA by znamenala nutné zvýšenie výkonu motora o cca 25 %.
aquila
prospetk neuvadza 12t na napravu ale prospekt doslova uvadza MAXIMALNY TLAK na napravu. neviem ci to dokazes pochopit ...
tebe by som tiez odporucal poriadne citat, zobrat do ruky kalkulacku a pocitat.
to australske combino je stale s nizsimi tlakmi na napravu ako rakuske tazke metro a o 20% aj oproti porschetere. takze neviem co zase pises za bludy ? vsak si tvrdil, ze combino ma vyssie ako 6,75t/os ?
mimochodom, to je specialne combino. combino classic co beha po nemecku ma 29 az 31 ton.
ty proste nechces pochopit najvacsi problem, ze porschetera ma skor 42 ton a 6 osi co ?
a ano daj uz pokoj s tymi tvojim VYMYSLENYMI hausnumerami, lebo zatial sa tu s prepacenim len strapnujes, co cislo od teba, to uplny nezmysle, zatial si tu nedal ani jedeno relevantne cislo. len sa ohanas 12t na napravu, ktore si blbo pochopil
ad hmotnosti ULF, dal som si namahu a napisal do shitmensu aj an wiener liniene, kolko maju leergewicht a uvidime to z ofocialneho zdroju
zatial aspon napravove tlaky vozoveho parku wiener linien, kde som si to vyhladal sam
U, U2, U11: 27t/4 = 6,75t/os
V: 28t/4 = 7t / os
E6: 28,5t/6 = 4,75t / os
c6: 20t/6 = 3,3t / os
T: 34t/6 =5,6t /os
Re #102515 S499.1023: skodu je skoda kupovat