Reply on: Majo #102436:
Pretože majú byť MIESTO tých K2S, čo je pomerne logické - načo robiť novostavby bez nízkej podlahy?Bývalý vedúci I. DTPE, dnes riaditeľ DP-ED dokonca kedysi odmietal aj moje opätovné prijatie do pracovného pomeru pre "vysokú návratnosť vozidiel" (rozumej odmietanie jazdiť so šrotmi). Hádam už to máme dnes vyjasnené ? .
Súdruh Klaus G. je pre mňa osobne na poste technického zástupcu vedúceho DTPE absolútnou záhadou - ako môže robiť technického zástupcu niekto, kto tým električkám vôbec, ale vôbec nerozumie? Aký to kontrast v porovnaní s ing. Pavlom P.! Nebolo mu dobre ako hlavnému výpravcovi? Vedúcim prevádzky aj tak nebude, táto jeho snaha je zbytočná. Ale ten človek nemá žiadnu schopnosť sebareflexie, tak tomu to je jedno.
810zssk
Pokial viem, funguje to tak ze kraj (resp. v pripade MHD) doplati straty + urcitu sumu, ktora je zisk pre dopravcu. Samozrejme, len pokial je to sukromny dopravca. V opacnom pripade si neviem predstavit preco by to sukromny dopravca (napr. Slovak Lines) prevadzkoval.