Reply on: Ike #100748:
Je to úplná fraška. Roky sa hovorilo o metre a potom sa začali hľadať mínusy, ako údržba, rozvoj tratí a náklady s tým všetkým spojené a začala sa prezentovať električka ako povrchový lacnejší, kapacitný variant, rýchly a ktorý ľahko možno rozvíjať. Zrazu dojde "groupa" ktorá si chce utrhnúť najväčší kus pre seba a začne električku vytláčať keď je za 5min 12hod. Takže ĎAKUJEM dotyčným, že tu opäť HOW NO bude, okrem tých naťahovačiek. S takýmto dačím sa malo dojsť vopred a nie keď je všetko temer hotové. Prirovnal by som to k tomu akoby človek bežal maratón, v prvej polovici stratil tenisku ale bežal ďalej a potom meter pred cieľovou páskou by si zmyslel, že ide si pre ňu tak by bol idiot.
enumaelish
Pozitívum toho vlaku bude, že možno nebude treba stavať električkovú trať cez Karadžičovu a Dostojevského rad ale električka pôjde k SND kde bude vlak stáť a bude tam električka mať konečnú čo by bolo vynikajúce a mohla by sa tam točiť napríklad 11 a 12. ?