Reply on: enumaelish #100289:
Robil si nerelevantny prieskum. Otazky boli zle kaldene. Samozrejme, ze pri destinacii centrum je preferencia linky 95. O tom sa ale nebavime. Nakolko je dana statisticka vzorka reprezentativna.Aznovu tlacis na Safko ako rozptylovy a prestupny bod, na co nema kapacitu a zase ta blba topologia.
Re #100290 enumaelish: Ale NS MHD ani nema nic ine riesit. Ma riesit relaciu Petrzalka - Nivy - Fililakla a regionalne vztahy.
Ak chces riesit celu dopravu v meste, musis spustit x -dalsich projektov.
Znovu ti odporucim ist hlavne studovat.
Re #100291 intony: Prerozdelovanie rozpoctu je v kompetenciu mestskeho zastupitelstva.
O existencii preferencie mi mas tolkokrat hovorit a opakovat, kym mi o tom prinesies dokaz. Hovorim, podla mojich info su svetelne krizovatky riadene autonomne, teda ziadna preferencia nie je.
Re #100292 intony: Za usetrene peniaze sa da realizovat nielen preferencia a oprava elektrickovych trrati ale aj ine veci, napriklad trolejbusy v Petrzalke. Usetri sa tolko financii (miliardy), ze za ne urobis tolko veci ze az.
Si to ty, ktory prakticky vylucuje rekonstrukciu Mileticovej a Zahradnickej, lebo chces peniaze tlacit do petrzalskej trate. Nebude teda na ine projekty, nakolko financie mesta su obmedzene.
Re #100294 AAA: Tym chcem povedat, ze tunel od Einsteinovej az Filialku bude a bude z cudzych penazi ako mestskych. Bude prave preto, ze je to nadradena medzistatna trat a nikto sa nikoho na nic nepyta.
Teraz je sanca prizivit sa na tom aj v prospech mesta. Tak sustredme sily na to, aby sme si vyriesili dopravu jak sa patri.
Ale to mesto nechce lebo:
- nie je to v tomto volebnom obdobi a preto sa tym nebudu moct pysit
- nebudu o tom rozhodovat tito spolu s obtiaznejsim dostanim sa na biznis okolo projektu, plus sa tam neda cokolvek skryt, kedze garantom je EU
- ukaze sa, ze elina mozno nie je taka potrebna, ako sa vykrikuje, lebo uz bude zrealizovane Twin city a dopravne prudy sa presmeruju
- upadne stavebny boom a uz nebude tlak na stavbu vezi v okoli Chorvatskeho ramena
Re #100296 Ike: Presne tak. Mojou ulohou ako managera je davat ulohy a dosledovat ich plnenie. Je ulohou technikov, aby nasli optimalne technicke riesenie.
Technik nemoze byt managerom, lebo sa nevie optimalne rozhodovat. On vie dobre robit riesenia. Manager nemoze byt technikom, lebo nema prislusne podrbone technicke vedomosti. Manager ale moze ulozit ulohu a stanovit ciele, technik naist riesenia a az dohromady je to tym, ktory nieco dosiahne.
Re #100297 eripmav: Tak to mas velmi zvlastnu predstavu o delbe prace v organizacii a jej efektivnom fungovani. Paradoxne, proti skusenostiam aj zo zahranicia.
Re #100302 Vladimír: No a? Jednak sa dopravne prudy presmeruju do oblasti Niv v dosledku realizacie Twin city a tych dalsich projektov a druhak nahrada 95 za elinu je drahe a neefektivne riesenie.
Dalej, lepsie riesenie je diverzifikacia dopravy v case a priestore.
Re #100308 AAA: Zase ti zlyhava pravny poradca? Nastuduj si rozdiely medzi peticiou a narodnym/miestnym referendom. Nemylit si pojmy a dojmy.
Priemerna rychlost trolejbusu je vysia ako v pripade elektricky, nakolko je flexibilnejsi.
Suhlasim, ze mesto nie je drahovy spravny urad. Napriek tomu su miestne prislusne stavebne urady Stare mesto a Petrzalka ako i magistrat mesta Bratislavy. Doteraz sa s nimi uvazovalo ako o povolujucom stavebnom urade - v pripade elektricky. Ak to pojde ako zdruzena investicia, tak by to mohol byt este aj MDPT. O spravnosti rozhodovania (vecnej i procesnej vsak iluzie nemam).
Re #100311 VLK: A natiska sa este jedna otazka: Aka bude situacia v roku 2015, 2020, 2030, 2050... Dobre vieme, ze mesto sa rozrasta smerom na Grob atd. a bude zrejme aj na juh (Petrzalka south city atd). Cim dalej tym viac bude tenti prud dolezitejsi.
Re #100312 tr3mp: Ano. Ja viem, ze sa to nerobi uplne poriadne a tak ako by sa malo. Ved to je to, co cely cas hovorim.
(Zabudas vsak este na projektovu dokumentaciu a.s. METRO, ktora je tiez kompletne hotova.)
Re #100317 Martin Fundárek: Moje informacie su ine. Podla nich je tazsie vyriesit napajanie, ale nie nevyriesitelne.
Re #100318 Martin Fundárek: Ano. Mesto zaplati a v jeho zodpovednosti je aj realizcia.
Re #100319 Martin Fundárek: Samozrejme, ze by som riesil aj toto! Ved rozvoj bicyklovej dopravy a cyklochodnikov v BA zaostava rovnako ako mnoho inych projektov.
hoppusmark01