Reply on: intony #100269:
Všimni si ten rozpor medzi tým, že na jednej strane vie garantovať rýchly trolejbus a bus-pruhy pre neho a rozsiahlu sieť trolejbusov v Petržalke. Na druhej strane všetky možné posuny k lepšiemu pre električku ani z ďaleka nevidí tak optimisticky (preferencia, rýchlosť, vozidlá). Keď sa postaví NS do Petržalky, tak pochybujem, že ešte aj trolejbus sa bude tak rýchlo stavať. Hoc by som sa potešil ale určite ostatné MČ by hromžili ako napríklad Lamač, že roky čakajú na trolejbus alebo Koliba - Kramáre, druhá stopa na Patrónke, spojenie Dlhé diely - Slávičie údolie - nábrežie.
tr3mp
"Re #100243 enumaelish: Iny plan elektricky ani vlastne nebol. Toto je to, co sa vzdy planovalo urobit. Nove rychlodrazne elektricky, ktore maju premavat v Petrzalke, vraj do starej siete nepustis..."
Plus v príspevku #100239 píšeš:
"Trat Safko - Janikov dvor ma koncit na Safku, nema sa dalej pokracovat v elektrickovej sieti. Pre tieto ucely bude vybudovana slucka Sturova - Nam L. Stura - Nabrezie."
Tvrdíš, že nebol iný plán, ako viesť električky z Petržalky len po Šafárikovo nám. ZÁMER podľa zákona č. 127/1994 Z. z. ku projektu NOSNÝ SYSTÉM MHD Prevádzkový úsek Janíkov dvor – Šafárikovo námestie v Bratislave však hovorí NIEČO INÉ. Text zámeru je k dispozícii na http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=4014637
V kapitole Zaťaženie siete a návrh linkovania MHD na strane 73 je návrh linkovania električiek:
Linka 6 Janíkov dvor - ŽST Nové Mesto
Linka 7 Janíkov dvor - ŽST Vinohrady
Linka 12 Janíkov dvor - Dúbravka
Linka 14 Janíkov dvor - Ružinov
Linka 15 Janíkov dvor - Hlavná stanica
Linkovanie MHD v tomto dokumente je podľa mňa navrhnuté zle, každopádne však svedčí o tom, že sa od začiatku uvažuje s vedením električkových liniek z Petržalky do celého mesta a nie s ich ukončením na Šafárikovom námestí, ako tvrdíš Ty. ?