Reply on: Marcelllooo #100236:
je rozdiel mat viziu, napad, navrh a je rozdiel mat riesenie, nepodlozene a prskat jed na kazdeho,kto je proti. Ked budem mat cas, ochotne vypracujem aj schemu. Ty mas radoby riesenie, si radoby odbornik, no kecas tu sprostosti,degradujes diskusiu a sam si nepredlozil Konkretne riesenie/viziu (schema so zastavkami,trasovanie troleybusov). Jedine co robis je ze hyperbolicky a nepravdivo znevazujes elinu. Mimochodom, nie som ekonom,ale ako moze byt trolejbus+vlak lacnejsi ako elina, nechapem.Apropo elina a safko, intony ti uz vysvetlil. Ale co si nam este neobjasnil,aj keby sa na safku prestupovalo, z tvojho nadvlaku sa nebude?
Ak chces byt odvsadial vsade, kup si auto

). Trať končí na Šafárikovom nám. preto, lebo sa tam pripája na existujúcu sieť električkových tratí.
Marcelllooo
Presna projektova dikumentacia sa bude spracuvat - vychodiskovy odhad nakladov je tych 8mld, co sa pouzil pre polozapusteny variant elektricky. Presnejsia predstava zatial nie je.
Re #100230 Ike:
1. Ano
2. Dopravna politika je komplexny subor programov a projektov. Zvladnutie IAD a preferencia MHD by mala byt jednym z nich. Treba postupovat synchronizovane a nie parcialne.
3. Nie su to porovnatelne projekty co sa tyka absolutnej vysky nakladov. V pomere vykon/cena je vsak lahky vlak vyhodnejsi.
4. Ano.
Poznamka: Akym sposobom elektricka saturuje ake dopravne naroky sirokej cestujucej verejnosti (v Petrzalke) a na zaklade coho to tvrdis? Existuje lepsie riesnie?
Re #100231 Ike: Dopravne navrhy sa overuju DUSkou. Vies aj ty, pre ucely diskusie, uviest podporne argumenty pre svoj navrh? Z akych udajov pri tom vychadzas?
Re #100235 stevo:
Re #100233 hoppusmark01:
Re #100232 AAA:
"Ja si myslim" je domnienka, nazor, nie dopravne relevanta studia ci uvaha. Tu treba rozpracovat v DUSke. Vies pre ucely diskusie uviest podporne argumenty pre svoje domnienky?