Reply on: intony #100263:
Zmenit sa to teoreticky da, ale prakticka stranka veci pokulhava! Jednak chybaju financie a jednak chyba vola! Dovody: Minimalne METRO, DPB a niektore projekcne kancelarie sa o to biju.Ciastkove opatrenia existuju, ba dokonca aj celkove systemove existuju a vsade v normalnom svete sa aj realizuju. To len akymsi carudivnym sposobom v BA je vzdy vsetko inak. Dovody: Parcialne zaujmy a od nich odvodene politicke rozhodnutia a nasledne riesenia.
Zaujimave, ze ked je ta preferencia na radialach zrealizovana, ze nefunguje. Povedz mi teda nejake podrobnosti o tej preferencii. Ake je jej technicke riesenie? Previazanost dopytu elektricky na semafory, casova naslednost krizovatiek atd. Pokial ja viem, nic take tam nie je.
A taktiez si taktne obisiel malicky technicky problem: CMO.
Nehovoriac o tom, ze trat sa prebuduje, uropbia sa vacsie obluky... Kto ichprebuduje kedy?
A znovu ta vecna otazka penazi: Kde su na to peniaze? V rozpocte na tento rok ani v predpokladoch na roky 2009 - 2013 som tieto polozky nezbadal.
To kam pojde elektricka projektuje (aj) Dopravoprojekt na objednavku mesta. Takze je to viac nez relevantny zdroj info.

Nie je to tak jednoduché, ako si myslíš.
tr3mp
Vidím, že sa snažíš vyhnúť odpovedi, ako je to len možné. Ten materiál, ktorý nechceš citovať, ale sa len naň odvolávaš bez toho, aby si čo i len spomenul jeho názov (čo je podľa mňa hanba pre človeka, ktorý má ukončené vysokoškolské vzdelanie) sa volá MEMORANDUM o spoločnom postupe v príprave, realizácii a využívaní železničnej infraštruktúry na území Hlavného mesta SR Bratislavy budovanej v rámci projektov TEN-T 17 pre integráciu mestskej koľajovej dopravy a železničnej koľajovej dopravy, k dispozícii je tu http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=4012875
O úseku Bosákova - Janíkov dvor v ňom hovorí bod 2:
"V úseku Bosákova ulica – Janíkov Dvor sa vybuduje združená investícia Železníc Slovenskej republiky a Hlavného mesta SR Bratislavy ako duálny systém rozchodu 1000 mm a 1435 mm. Príprava a realizácia združenej investície bude nasledovná:
Príprava združenej investície, vrátane projektu a stavebného povolenia bude zabezpečená z úrovne Hlavného mesta SR Bratislavy na jeho náklady. Realizácia združenej investície bude v pomere dohody medzi Hlavným mestom SR Bratislavou a Železnicami Slovenskej republiky (s ukončením do roku 2010 v prvej etape)."
V príspevku #100241 však píšeš:
"Mesto plati usek Safko-Bosakova spolu s rekonstrukciou Stareho mosta a prepojenie trati. Ak by tato cast odpadla, mesto by neplatilo nic (teda len rekonstrukciu Stareho mosta ale o 300 mil. lacnejsie nez s upravou pre elinu)."
Takže memorandum hovorí o tom, že mesto bude platiť prípravu združenej investície, vrátane projektu a stavebného povolenia + časť nákladov (presný pomer v memorande dohodnutý nie je, bude upresnený v budúcnosti). Ty tvrdíš, že mesto na tomto úseku neplatí nič. Tebou odkazovaný dokument Ťa usvedčuje z omylu (pevne verím, že to nie je úmyselné klamstvo). ?
Čakám na záplavu cudzích výrazov a bravúrne kľučkovanie z Tvojej strany ako odpoveď ?