Reply on: Marcelllooo #100241:
"Ako si povedal, v dnesnej dobe internetu zrejme bude vsetko na webe. Nemalo by ti teda robit problem pozadovane materialy niekde vydolovat."Vidím, že sa snažíš vyhnúť odpovedi, ako je to len možné. Ten materiál, ktorý nechceš citovať, ale sa len naň odvolávaš bez toho, aby si čo i len spomenul jeho názov (čo je podľa mňa hanba pre človeka, ktorý má ukončené vysokoškolské vzdelanie) sa volá MEMORANDUM o spoločnom postupe v príprave, realizácii a využívaní železničnej infraštruktúry na území Hlavného mesta SR Bratislavy budovanej v rámci projektov TEN-T 17 pre integráciu mestskej koľajovej dopravy a železničnej koľajovej dopravy, k dispozícii je tu http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=4012875
O úseku Bosákova - Janíkov dvor v ňom hovorí bod 2:
"V úseku Bosákova ulica – Janíkov Dvor sa vybuduje združená investícia Železníc Slovenskej republiky a Hlavného mesta SR Bratislavy ako duálny systém rozchodu 1000 mm a 1435 mm. Príprava a realizácia združenej investície bude nasledovná:
Príprava združenej investície, vrátane projektu a stavebného povolenia bude zabezpečená z úrovne Hlavného mesta SR Bratislavy na jeho náklady. Realizácia združenej investície bude v pomere dohody medzi Hlavným mestom SR Bratislavou a Železnicami Slovenskej republiky (s ukončením do roku 2010 v prvej etape)."
V príspevku #100241 však píšeš:
"Mesto plati usek Safko-Bosakova spolu s rekonstrukciou Stareho mosta a prepojenie trati. Ak by tato cast odpadla, mesto by neplatilo nic (teda len rekonstrukciu Stareho mosta ale o 300 mil. lacnejsie nez s upravou pre elinu)."
Takže memorandum hovorí o tom, že mesto bude platiť prípravu združenej investície, vrátane projektu a stavebného povolenia + časť nákladov (presný pomer v memorande dohodnutý nie je, bude upresnený v budúcnosti). Ty tvrdíš, že mesto na tomto úseku neplatí nič. Tebou odkazovaný dokument Ťa usvedčuje z omylu (pevne verím, že to nie je úmyselné klamstvo). ?
Čakám na záplavu cudzích výrazov a bravúrne kľučkovanie z Tvojej strany ako odpoveď ?
intony
-
Milý mestotvorný Holub Marcel. Súčasná cestovná doba A z Dúbravky do Rače predstavuje 53 min. Počas poslednej cesty sme stratili zbytočným stánim na semafóroch a dávaním prednsti v jazde autám cca 8 min. a 30 sek. (pritom nezarátal som státie na CSS Molecova a Račianske mýto)
Ak odpočítam týchto 8 minút od 53, vchádza mi jazdná doba 45 min., čo je chronometráž linky 5 počas Silvestrovskej noci.
Vybudovanie prestupnej zastávky na Radlinského, s prípadným zastavovaním aj autobusovej linky 94 na hrane, by predstavovali ďalšie sekundy dole.
Zmena zastávok Voz. Krasňany, Nový záhon, Dolné Krčace, Horné Krčace, Karlova Ves na znamenie, prípadne zastavovanie iba jednej linky predstavuje ďalšie zníženie.
Optimalizácia niektorých ďalších zastávok (napr. Alexyho-Drobného, Jurigovo nám.-Segnerova) by znamenala opäť zníženie cestovného času.
Vybudovanie mimoúrovnových krížnení v niektorých miestach (Molecova, Račianske mýto, Pionierska) pri prinieslo ďalšie zrýchlenie.
Rekonštrukcia tunela umožní zvýšenie rýchlosti.
Zvýšenie najvyššej povolenej rýchlosti pre električky v niektorých úsekoch na 60 km/h.
Zmenšenie polomeru oblúkov.
Výsledkom by bolo výrazné zníženie cestovného času, hodného NDS. ? ty organizátor protielektričkového odboja.