Jedni maju problem vo vztahu Safko - Raca, druhi ze by nebola 5ka v trase cez tunel. Jedno aj druhe byt nemoze, jedine ak by sa vsetko mozne krutilo cez Stura, na co zase nie su vzkm. Ale kto ide z Petrzalky do Race, bud pouzije 93/94+5 na Kapucinskej alebo 98+3/5 na Riazanskej. Problemom tak zostava len Eurovea.
5-3 aj z Dúbravky a aj K.Ves - tunel ... spolu (v úskeu K.Ves - pko) to bude 3-2-3 ?
áno viem potom asi bude opäť meniť celé mesto a.. a tiež sa potom zmení preklad 4 a 9, ktorý bude od pondelka v smere Trnko - K.Ves veľmi dobrý ?
Vtedy bude aj tak treba komplet zmenit preklady liniek, bude si treba povedat, ci bude dolezitejsie mat interval 4-4 v useku KV-tunel a KV-nabrezie a potom 6-2 v Dubravke alebo naopak. Mat 4-4 aj tam aj tam aj tam nie je mozne pri 2-linkovom variante.
Máš pravdu, beriem späť. Len je trochu škoda, že po otvorení tunela sa obe linky 5 aj 9 presmerujú cez tunel, čím sa zhorší spojenie z okolia Šakfa skoro všade.
akurat bude treba trochu potom upravit CP, lebo takto by jazdila L4 2 min. pred L6, a ako pozname ludi, tak vzdy sa natlacia do prvej elektricky, aj keby ich 10 islo hned za nou...
Mna by len zaujimalo, ci sa niekedy semafory na NLS upravia tak, aby tam elektricky nestracali vzdy niekolko minut ? takto sa lahko moze stat, ze vlaciky budu jazdit nadalej...
len by som rad upozornil, ze samotne cislo kapacity (tj pocet osob za hodinu) nie je vzdy to hlavne (ludia nie su cisla). Napriklad postaci, ak presunu L9 a L5 do tunela a moze sa stat ze L4 nebude musiet stacit v urcitych intervaloch.
Co bude po otvoreni tunela by som teraz vobec neriesiel.. Jedine, co sa skusalo, ci vobec matematicky ide prelozit odchody v sieti pri takom LV ..ide. Vsetko ostatne bude zavisiet od inych, navyse vybrane media nadherne prispievaju negativnou a najma neodbornou kampanou k spravnemu rozhodnutiu politikov..
Vraj vsade sa zhorsi cestovanie, ale nech pocitam akokolvek, napr. pocas rannej spicky pracovnych dni mi vychadza, ze kapacita sa znizi len na Vajnorskej, kde je relativne najslabsie vyuzitie E priblizujuce sa k standardu sediacich, kym Dubravke+KV sa kapacita nezmeni, pricom Ruzinovu a Raci sa zvysi..
Vikend je, pri sucasnom standarde sediacich na vacsine spojov urcite viac o chybajucej pravidelnosti, ako chybajucej kapacite + vsetkom ostatnom, co aj Mike pekne popisal
Doba prevadzky 6y nesuvisi s potrebou prestavkovat vozidla, samozrejme, je mozne riesit striedacmi, vedi ti budu na viacerych linkach i novych miestach.. Skor islo o to, aby nekricala pridana kapacita v odp.spicke do KV, ved posud, pri i=8min u 6ky sa zvysuje v odp.spicke pocet spojov 25>30, pri i=16min bude tiez spojov jemne viac nez sucasnych 25 .. Aj ked sa na 6ke budu vyskytovat aj K2S, stale kapacita porastie..
Takze, moj zaver, uvidime, ci je dolazitejsi interval 6ky, alebo doba prevadzky, KV vsak bude mat vyssiu kapacitu (pri prepocte cez skutocnu kombinaciu vypravy TT/K2 na 6) v odp.spicke o 15% pri i=8min a o 2% pri i=16min..
No uvidíme koľko tých posledných spojov po ŽST Vinohrady/ Voz J. Dvor bude reálne brať ľudí a koľko bude chodiť so služobnou jazdou/ poruchou vozidla... (tak ako to často bývalo v prípade dojazdovej 12tky zo šafka o 23.44)
To by tiež stálo za zváženie... nechať hoc aj 16 minútový interval počas celej špičky (podľa mojich skúseností sú vozidlá popoludní najplnšie práve okolo 14tej (keď skončia školy) a potom po 16:30 (keď už sa na niektorých linkách začína predlžovať interval) a vtedy má L6 práve tých 16 minút). Ale však prax ukáže.
Ozaj, ak sú už aspoň rámcovo pripravené aj CP po otvorení tunela, bude nejako vhodne nadväzovať L2 na L4 na Nám. SNP (pre tých, ktorý potrebujú zo Šafka do Karlovky cestovať)?