Material Stav priprav NS MHD uz bol doplneny na web:
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_09_26_27/63_NSMHD.pdf
K druhej etape boli dorucene dve nesuhlasne stanoviska (z 23 dorucenych) k dokumentacii pre uzemne rozhodnutie a to od Kauflandu a nasho milovaneho KDI.
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_09_26_27/63_NSMHD.pdf
K druhej etape boli dorucene dve nesuhlasne stanoviska (z 23 dorucenych) k dokumentacii pre uzemne rozhodnutie a to od Kauflandu a nasho milovaneho KDI.
Andy
Myslím, že principiálna chyba je v tom, že obyvatelia aj politici v Bratislave nemajú jasno v tom, či chcú, aby bola MHD podporovaná na úkor IAD alebo nie. Dovtedy je zbytočné testovať podobné riešenia, keďže výsledkom vždy bude nespokojnosť väčšiny. Chýba tu jasné oficiálne rozhodnutie, či podporovať MHD alebo nie, a to aj s negatívnymi dôsledkami na IAD. Inak to nemá zmysel a doprava sa bude rozvíjať živelne bez nejakého systému. Alebo chce mesto robiť BUS pruhy tam, kde zápchy nie sú? Nie je to potom len plytvanie farbou?
Ja mám z toho pocit, že zatiaľ sa skoro všetci či už priamo alebo nepriamo tvária, že ideálne by bolo, ak by každý po Bratislave jazdil autom.