Niektorí cestujúci uprednostnili prepravu vlakom pre nové vozne či moderné služby. Za prvý mesiac fungovania previezol RegioJet denne dvojnásobný počet cestujúcich oproti štátnym železniciam a celkovo sa žltými vlakmi prepravilo do Bratislavy viac ako 100–tisíc ľudí. "Klimatizované autobusy a cestu do Bratislavy trvajúcu 50 minút však ponúkame aj my," dodal Humeník.
Parádny update ? pripomína mi to moje detstvo ako som chodil do Bratislavy pozerať električky,až mi takmer slza padla (no čo, každý má nejakú úchylku).
Pozdravujem z Nitry
Keby radsej namiesto opatovneho informovania na webe normalne informoval... Jedina informacia mimo netu je na CP kde sa pise ze neplatia PCL. Ale napr. 24-168 hodinove listky sa nepovazuju za PCL a neplatia tiez. DPB neinformuje o neplatnosti SMS listka, ktory je tiez jednorazovy (ten za euro, celodenny zrejme tiez neplati).
Dovolim si predpokladat ze keby sa v tejto chvili revizor pokusil tam niekomu dat pokutu tak na sude to neobstoji, lebo tarifa nie je zverejnena (srdecne pozdravujem DPB a odporucam pripravit sa na vysvetlovanie tejto skutocnosti BSK hned po tom ako doriesia moj podnet ohladne rovnakeho problemu na 630) a informacie o cestovnom su len ciastkove.
Navyse keby mal DPB skutocnu snahu o riesenie problemu tak tam prvy tyzden bude posielat revizorov na kazdy spoj s tym ze cestujucim s platnym PCL pre 2. pasmo udelia namiesto pokuty letacik s informaciami o tarife v Marianke a upozornenie ze od druheho tyzdna sa to uz bude pokutovat.... a potom to od druheho tyzdna naozaj zacat pokutovat.
ŠD je výlučne podtyp koľajovej dráhy. Špeciálnou dráhou je metro, resp. koľajová rýchlodráha na štýl U 6 vo Viedni. Ďalej je ňou napr. i Detská železnica v Čermeli.
Pozrel som si ten zakon a podla tych definicii sa mi zda ze to co podla definicie moze byt specialna draha moze byt aj kolajova draha. Kazdopadne, specialna draha definuje len ze je to kolajove a sluzi mestskym/miestnym zaujmom. Ziadne detaily