Ja som mal namysli skôr rozbiehanie a núdzové brzdenie, že to nemá takú dlhú brzdnú dráhu.
Neviete či tá T6 bude v Paríži na tento spôsob?
Tiež sa mi viac pozdávajú klasické eliny
A očividne nemáš ani potuchy o jazdných vlastnostiach ? Nemôže to ísť ani 50 km/h lebo by sa to vykoľajilo ? Ak si prečítaš ten článok, ktorého linky som sem dal, tak pochopíš ?
Koľajnice - napr. v zime, ten translohr ti nezvládne stúpanie v snehu... Vo Francúzsku idú jeden tento systém nahradiť klasickou električkou lebo translohr je nespoľahlivý ? http://dopravni.net/mhd/12194/tramvaj-na-pneumatikach-v-nesnazich/ A ja mam taky pocit, že ty si strašne zaujatý proti električkám ?
Víťaza hej, ale zmluva zatiaľ zverejnená nebola takže zatiaľ nič nepodpísali. A z toho zverejneného sa nedá zistiť nič okrem poradia víťazov. Ani cena, ani typ vozidiel, výbava... ?
Moj osobny nazor je, ze lepsie su kolajnice - mensi valivy odpor, vyssia mozna rychlost a pride mi to bezpecnejsie (tazsie ti vybehnu kolesa z kolajnic ako hento z vodiacej listy)
Pozerám dnešný update. Čo si myslíte, že je lepšie? Električka na klasických koľajniciach, alebo ten systém TransLohr, kde má elina len stredovú vodiacu koľaj a jazdí na pneumatikách?
Predpokladám, že lepšie jazdné vlastnosti má práve TransLohr, ale na úkor vzhľadu. V centre mesta, kde je historická dlažba musí byť aj tento betónový povrch a na radiálach, ktoré by mohli byť zatrávnené detto.
Neviete, či existuje aj trolejbus, čo vie ísť aj po električkových tratiach? (Normálne používať koľajnice)
Inak ako je to s tým nákupom osobných a dodávkových vozidiel pre DPB? Keďže podľa zmluvy z februára DPB už uzatvoril zmluvu na predaj pravdepodobne všetkých svojich starých osobných a dodávkových vozidiel za 75 200€ no o nových vozidlách nie je ani slovo... Alebo skončia dispečeri atď na bicykloch? ? ?
Hej presne moja rec mne dokonca nevadii ani to ze musim tie 2 hod. cakat ak ide ten bus skor na tej dedine. a do konca na orave min. 8 hodin. Ved len ked som chcel ist lodou z Odesy na Krym tak som mal cakat na dalsiu takmer tyzden
v súvislosti s novými vozmi som si všimol, že už sú zaradené v evidenčnom stave vozidiel, čím sa nám výrazne znížil priemerný vek trolejbusového parku a brutálne narástlo percento NP vozov ?
a ešte jedna vec ma zaujala - do štatistiky sú zahrnuté aj "modré šípy", je to štandartný postup?
ale to je jedno... ja tiež idme dakedy po nočnej albeo bo poobednej a je mi to jedno.. idu každých 20 minút busy.. .na dedine každé 2 hodiny tak ako....