Super napad. Mna minule napadlo nieco podobne. Keby napriklad Dpb umoznil cestujucim nacierno odpracovat si pokutu cistenim vozidiel... Museli by napr. odpracovat 20 hodin cistenim, to by vyslo dp cca 2eura na hodinu pri sucasnej cene pokut...
neviem prečo okolo slovnaftu ale tak to je do vrakune sa rozmýšlalo ehntak nejako.. prečo šancová nie?... to by mohlo byť rovno až na trnavské mýto... ale IAD by zase mala problém
Kadial vedie vobec to predlzenie ruzinovskej radialy? Cez cintorin? To si tam len tak nejako nacmaral? Nemalo by skor ist tam ide 78, kde su stale zapchy? Nehovoriac o tom ze cintorin je uz dostupny cez tri nosne trolejbusove linky...
Ale fakt, ked si to uz cele zaelektrickoval:
- Kde je pokracovanie do DNV?
- Preco ziadne Et na Sancovej?
- Preco nie prievozska radiala okolo biznis centier, a dalej okolo Slovnaftu?
- Kolko liniek by bolo a v akych intervaloch by jazdili?
pozri čo som teraz zavesil... lepšie?.... ako myslím si že niektoré spojenia možno by boli trošička menej využívané, ale napríklad trať cez patrónku tá by bola využívaná