Ak na tie nové stĺpy dajú aj lampy a staré vyšklbú a dajú do zberu, tak by som im to aj odpustil. Ale keď si spomeniem, ako dva roky po rekonštrukcii trolejbusovej trate na Mudroňku ešte stáli staré betónové stĺpy s lampami (na ktorých bola pôvodne aj tá trolejbusová trať), lebo mesto odmiatalo DP prispieŤ na stĺpy ako aj sa zúčastňovať ich údržby a natierania - mmch., v Mariánskych Lázňach to pred nejakými desiatimi rokmi tamojší riaditeľ, dosť veľký blázon, vyriešil tak, že natrel stĺpy do polovice a oznámil mestu, že zvyšok si má natrieť samo.
tiež sa neviem zbaviť pocitu (do podobných záležitostí trochu vidím), že jednoducho niekto chcel mať zadarmo nové stĺpy a inak to nešlo (zadarmo je slovenský ekvivalent termínu eurofondy).
To celé malo viacerých projektantov postupom času, aj viacerých šéfov a inžinierov. Jedine forma bola vždy tá istá.. penta.. ale tam sa menili tí čo to mali na starosti ako na bežiacom páse a každý vymyslel na základe aktuálnej situácie vždy niečo nové. To je jeden z dôvodov, prečo celá II/505 a napojenie Borov vyzerá tak, ako vyzerá. A ešte oni sami sa tomu vysmievajú.
A pritom vo väčšine prípadov si presadili na meste, že proste sa to schváli tak, ako to oni vymysleli (niekedy aj s celkom zaujímavými vyhrážkami).
Žiaľ, technika je niekedy nevyspytateľná... počas testovania u výrobcu všetko funguje ako má niekoľko dní, ale stačí stroj umiestniť na miesto určenia, príde prvý zákazník a hneď sa vyskytne nejaká chyba (obzvlášť, ak tým prvým je novinár).
Rád by som videl toho projektanta.... Inak takto zbastardiť cestu II. triedy. Vôbec by som sa nečudoval, keby chceli samostatný výjazd z diaľnice D2. Alebo pardon, aby to bolo úplne v poriadku, tak diaľnica by mala viesť na parkovisko Borov a v smere na Maďarsko by bol len exit ?
Inak pri Boroch ako keby na hlavnej ceste nestačili tie kruháky, teraz tam stavajú (medzi nimi v strede v smere do DNV) aj svetelnú križovatku, takže navyše aj ďalšie zdržanie.... nechápem, prečo obslužnú komunikáciu nedotrepali ku pár metrov vzdialenému kruháku a šmarili tam semafór....
Potom čo ráno pravidelne vypadávajú spoje na 20tke/120 ; 23 chodí o 2 min skorej /nie nie je to predchádzajúci voz/, raz som cez víkend čakal na 21 cez 26 minút naozaj prestávam mať chuť na cestovanie MHD a uprednostňujem čoraz viacej IAD
Ešte teraz som prekvapený, ale hlavná architektka mi odpovedala a vraj ohľadne stĺporadia v Dúbravke už komunikovala, prečo to nemali na stole a iniciovala stretnutie mesta s projektantom, čo sa dá robiť. Predpokladám, že aktuálne už nič, ale je tam vidieť nejakú snahu aspoň do budúcna. Podľa nej to sú staré šuflíkové projekty a terajšia snaha o rýchlu realizáciu, keď sa to konečne dá... (toto som myslím čítal aj tu na fóre).
Ale na dialnici sa nemusia o to starat tak jak o odbocku eliny a navyse prida to hluk ked by mali chodit cez krizovatky a dufam ze na tom obratisku bude aspon mazacie zariadenie
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023