Reply on: Marcelllooo #99516:
Prepáč, o čom to tu stále hovoríš, že sa "neuvažuje" s aplikáciou? Ako spomínal intony, práve ne Karloveskej radiále ako prvej sa má reálne preferencia riešiť, bolo na to výberové konanie, a má to robiť niekto zo zahraničia, myslím, že z Nemecka.... viac info bude mať možno Mike.A to, že niektorí ľudia, či už na magistráte, GIBe, alebo u polície, majú preferenciu (v komplexnom zmysle slova) na háku, je vec, ktorá sa snáď časom zmení.
Ešte pripomeniem, že námestník Cílek deklaroval preferenciu električiek ako politickú prioritu v oblasti dopravy na toto volebné obdobie.... myslím, že mu treba dať šancu splniť svoje slová.
Marcelllooo
Preco by sa mala rusit 95?
Degradacia uzemia v Petrzalke je daleko vacsieho rozsahu. Parcik na Safarikovom nam. sa moze zveladovat a rozsirovat aj tak.
Re #99688 Jezo: Ako nezavisle od Petrzalky? Ved odstrihavas nosnu relaciu.
Pokial viem, tak medzinarodne rychlovlaky mali cez ZST Petrzalky pokracovat na letisko aj na Filialku. Dolezitejsie vsak je, ze ZST - UNS bude vyhradene pre vlaky a nakladne vlaky, pre mhd len v mensej miere
Re #99689 AAA: To zalezi kam chces ist.
Re #99691 Ike: Riesi ho tak, ze sa rychlo dostanes do Lamaca a dalej sa dostanes busom ako doplnkovym subsystemom.
Re #99692 Valec: Spravne. Avsak v pripade NS MHD je tendencia dopravit sa k NS MHD, lebo je rychlejsi a blizsie k cielovej stanici v nosnom prude, v pripade elektricky budu preferovat alternativu.