Ten NS MHD najme riesi ine dopravne prudy a ma ine kvalitativne parametre a charakteristiky ako elina, preto sa jeho opodstatnenost (na rozdiel od elektricky, ktora ma riesit lokalnu i nosny i strednu dopravu) nedovija od pesej dostupnosti tak ako opodstatnenost elektricky.
Re #99621 Majo: Pariz ale aj Vieden (ale nielen ony) su praktickymi ukazkami a naplnenim teoretickych predpokladov a vychodisk a systematickeho dopravneho planovania. V Amsterdame som bol, ale tam som sa pohyboval autom a nesledoval som tuto stranku mesta este. Zurich n
Mericeho nazor je mozno laicky, ale nie je v rozpore s odbornymi nazormi.
Nie kazdy, kto ma iny nazor je clenom kindermafie.
Re #99622 enumaelish: Prave v pripade zdruzenej investicie by sa na riesenie skladali aj oni z celostatneho rozpoctu.
Re #99623 enumaelish: Ja som vyrovnany. Ze ostatni nie, je svedectvom jednak emocionalnej nevyzretosti a jednak zufalstva z neschopnosti adekvatne reagovat. Kompenzovane je to prave takto.
Re #99636 Kami: To je malo pre atraktivitu elektricky a jej rentabilitu.
1; "Na linkach 28 a 37 budu premavat
kapacitnejsie vozidla podla standardneho cestovneho poriadku"
Na 37-ku sa teda cez pracovné dni vrátia krátke plynové alebo naftové Karosy alebo Ikarusy 415 a cez víkend dokonca klbáky? A kam teda pôjdu tie hrbáče z 37-ky
2; "linky 29
a 43 budu mat pre vikendy uvedeny specialny cestovny poriadok"
Keďže premávka týchto posilových spojov sa plánuje pár dní dopredu (ak si dobre pamätám), tak ak sa náhle napr. v sobotu zmení aktuálne počasie oproti predpovedi, budú tie spoje napriek tomu vypravené?
Ike