Reply on: Peon #99232:
Dakujem za vycerpavajuci prispevok 
doteraz ma akosi tu kartu nenapadlo vyuzit... a odkedy zdrazelo cestovne (predtym 20sk cize no problem pri vydavani) mam vela drobakov a je to nemotorne...
Co sa tykya ISICu, tak doklady nosim v penazenke a pokial sa da, mam rad vsetko na jednej karte

Trocha ma mrzi ze ten kredit neplati pre vsetkych dopravcov, nadruhej strane inych vyuzivam nahodne a to mozno raz z desiatich (SADDS), cize to ma nezabije ak zaplatim v hotovosti, ale este to skusim vyskusat v praxi, snad ma vodic nezabije

tej internetizacii uplne nerozumiem preco nefunguje, kazda karta ma 2 druhy unikatnych ID, po zadani do formulara na nete, by sa tam vklude mohlo napisat aky mam zostatok... asi je to este v plienkach...
velmi pekne ti dakujem, za informacie

Sommelier
Ja som nepísal o kvalite ich práce, ja som hovoril o ich nič nerobení. Tu sa nejedná o to, že sa idú použiť verejné financie a verejnosť má právo sa vyjadriť k návrhom a komisia, ktorá sa zaoberá prípravou električky do Petržalky je momentálne to najlepšie čo máme a čo v tej komisii vie a chce sedieť. A tu by som nepolemizoval vôbec.
Až do tohto obdobia bola Bratislava neuveriteľne naplánovaná, najmä čo sa cestnej infraštruktúry týka. Vzhľadom na rozvoj automobilovej dopravy sa podľa tohto plánu ide aj pôjde.
Koľajová doprava okrem predlžovania radiál a utopistického metra je pole neorané, takže tam sa otvára značný priestor pre celkovú koncepciu. Na druhú stranu v dnešných tak dynamických podmienkach kedy nič nie je večné je vcelku aj na mieste urobiť spontánne kroky reagujúce na novovzniknuté situácie, najmä keď je ich riešenie nevyhnutné.
Čo mne na tom prekáža, že krok "potom" je dlhý maximálne 10 rokov a v prípade koľajovej dopravy v Bratislave za horizont 2015 nevidí nikto. Žiaľ.
Takže aby som to zhrnul, za tých diletantov, nesprávne rozhodnutia a kvalitu práce mestských pánov by som Ti musel nadávať a tomu sa chcem vyhnúť. Pokiaľ máš takýto zaujatý postoj, nemáš šancu objektívne posúdiť situáciu. A tým škodíš.
Tunelom s vlakom oproti električke znížiš pasívnu bezpečnosť, zhoršíš dostupnosť, napomôžeš vytváraniu asociálnych javov, zvýšiš negatívne vplyvy na zdravie určitých skúpín cestujúcich, znížiš flexibilitu a zvýšiš intervaly vďaka veľkým jednotkám, neumerne zvýšiš náklady na výstavbu a prevádzku. Preukázateľne. Ak nie, nemusíš pokračovať v diskusii.
K tomu meraniu sa tiež nevyjadrujem, lebo by som musel opäť nadávať. Nie je už čas merať. V Petržalke sa meria roky a nič sa nerobí, hlavne, že to stojí čas a peniaze.
Električka nie je z dažďa pod odkvap. Prečo máš popísané v prvom odstavci.