Reply on: Marcelllooo #99016:
Este raz mi vysvetli ten rozdiel medzi elektrickou a vlakom okrem toho ze vlak by bol drahsi a musel by byt napojeny na existujucu vlakovu siet, co by malo na svedomi este zopar doplnkovych rieseni fungovania... a okrem toho ze ten "vlak" nemal vobec a ani z minulosti nema predpripravu siete (nedostanes sa nim do ruzinova) a sice by cela petrzalska "vlako-draha" bola len nejaka vlecka ktora by viedla z petrzalky na filialku..a trocha si protirecis... najprv trolejbusy ako komplexne riesenie a potom zrazu dlhodobe... kazdopadne elektricka ani za svet..
teraz vazne: mal si v minulosti/v detstve nejaku traumu z elektriciek? negativny zazitok?
ad. dvojsecna zbran prave kvoli ludom ako ty... postavia sa draty, nakupia trolejbusy (uplne neefektivne vydavky, ktore mohlli byt pouzite na nieco ine) a ludia ako ty to zacnu presadzovat ako NDS... tym padom sa otvori cesta zahustovaniu vystaby a zatvori cesta plnohodnotnemu NDS akym elina je...
Este mi vysvetli ako moze byt elina nedostatocna?
ked tam mozes mat interval prakticky aj 1min a vzhladom na napojenie na elinovu siet s nou mozes ist z petrzalky hocikam do mesta, narozdiel od tvojho nadvlaku, ktory by musel brat do uvahy aj premavku na trati filialka-osterreich
Marcelllooo
OTAZKA: Preco si myslis, ze trolejbusy su dvojsecna zbran? V com a ako?
Elektricka je sice mozno dlhodobe riesenie (nikto ju nikdy nezbura - a preto treba nie dva razy, ale desatrazy merat a raz strihat) ale v skutocnosti neriesi ani jeden dopravny problem, v skutocnosti vytvara problemy (i ked ine ako dopravne).
PARALELA S OKNAMI je troskuina, ako si uviedol. Teraz mame stare drevene okna. Ja chcem, aby sa vymenili za novy system drevenych okien. Ty trvas na plastovych, lebo ich maju vsetci a su teraz popularne, Ale neberies do uvahy, ze drevene okna maju lepsie tepelno izolacne vlastnosti, neberies do uvahy, ze maju dvoj az trojnasobnu zivotnost voci plastovym (a hlinikove este viac) a nebresie do uvahy, ze drevene umoznuju vymenu vzdychu na rozdiel od plastovych...