To, že sa tam Krasňanci šuchtajú, ešte neznamená, že tam nemôžeš ísť rýchlo. Povolená je tam 30 km/h, čo vzhľadom na dĺžku úseku nepredstavuje výrazné zdržanie.
Prestaň stále opakovať električku, duálny systém a jeden výnimočný a jediniý NS MHD, NS MHD, NS MHD, NS MHD, NS MHD. Bude to železnica, žiaden klasický nosný systém, navyše nekompatibilný so súčasným, alebo ak chceš, so súčasnou hnusnou električkou.
Akým križovaniam sa vyhnem? Stredové pásy električiek predsa križujujú cesty, nie? Podjazd i hĺbvený tunel predsa hopem z povrchu.
Aký je rozdiel, že vykopem 10 metrov hlboký podjazd alebo 10 metrov hlboký hĺbený tunel na celej trase?
Nevyjadril si sa ku Karlovej Vsi a to je oveľa dlhšia časť "razeného metra" ako ako v centre ? Čiže, aj keby si v Ružinove a Dúbravke staval hĺbením v stredovom páse električky, pod 50-90 mld. by si sa určite nedostal.
A naozaj by stála prestavba električkovej siete 50-90 mld. Hahahahahahahaha. Prepáč, iné sa nedá. ?
Emo Re #68410(from dispatcher) : jasne dik ? , len teraz som dosiel, zapol icq a tam sprava ?
qwix Re #98910: hehe, dobra synchronizacia pridania prispevku
Už som ti uviedol citáciu z jedného dopravného časopisu v #98102, ale ty si to ignoroval.
NS asi tiež nepôjde pod lesom, že? Ale cez CMO. A okrem toho NDS bude hrdlom ešte užším.
"Podľa mňa centrum úzkym hrdlom JE. Aj keby si z centra vyhnal posledné auto, tak z priestorových dôvodov tam nemôžeš ísť tak rýchlo ako na periférii" - Úzke hrdlo by bolo, keby sa v špičke vytvárali električkové zápchy, čo sa podľa mňa nedeje. Taká Obchodná je povedzme "pomalé hrdlo", pretože je tam obmedzená rýchlosť. Toto zdržanie je ale zanedbateľné. Okrem toho pre 80% cestujúcich je centrum cieľom cesty, takže sa ich zdržanie v podstate netýka. "Úzke hrdlá", ktoré podľa mňa treba riešiť, sú napríklad Molecova, Račianské Mýto, križovatka pri NBS, Radlinského - teda ŠIRŠIE centrum. Väčšinou by sa riešením týchto miest dalo pomôcť aj IAD.
Ak je len v tom problém, osobne Ťa každú linku naučím. ? Bratislavské linky (všetky) som poznal naspamäť, keď som mal 6 rokov, a to ich bolo podstatne viac a mali aj komplikovanejšie a menej pochopiteľné trasy, tak nerozumiem, ako môže dospelému človeku robiť problém sa ich naučiť (ja seba rozhodne za nejakého génia nepovažujem)... Ale pokiaľ budú do projektu petržalskej trate babrať rôzni bezdomovci a domovníci, neviem, či sa tej trate dočkáme... Po MarceLoLovych vyjadreniach som si normálne začal vážiť nášho domovníka, že sa nemieša do otázky nosného systému. ?
Krátke Tam-Busy mali normálne Buse (len trochu väčšie, na väčšine sú tie displeje dodnes) od novoty. Článkové Tam-Busy mali nejaké izraelské (je to tuším aj na iMHD napísané, že aké) transparenty a s tými boli problémy, nie s Buse-čkami na krátkych. Ale naozaj netuším, či vnútorné transparenty sú na krátkých Tam-Busoch od dodania alebo nie...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Allredo
qwix Re #98910: hehe, dobra synchronizacia pridania prispevku
dufam ze sa mu nestalo nic vazneho ?