Reply on: Marcelllooo #98113:
To si myslíš, že každý chce byť hotelier v Twin City, alebo v Lipovom parku? Garantujem Ti, že väčšina zamestnancov zamestnaných vo výškových budovách spomenutého charakteru pôjde radšej autom, ako 40-ročnými vozňami.
.
AAA
2. Napr. môj príspevok #96806 vychádzal z čísiel na dpb.sk a v Dopravnom magazíne. #96811 Marcelllooo: "Uvazuje sa o takychto intervaloch (ci su dostatocne dobre spocitane a prehodnotene neviem): "
Teda sám si si nie istí podkladmi, ktoré máš a keď som ti ukázal, že Petržalka neuživí ani linku obyčajného metra. Inak ako môžeš robiť rozhodnutie, keď nepoznáš tak dôležitú vec ako obsaditeľnosť tej svojej jednotky.
Mimochodom niečo som našiel, čo vyvracia tvoje tézy o správnosti železnice ako NDS: "Ideálnym východiskom je podpovrchová doprava, ale podzemná dráha poňatá na tradičnom princípe železnice je pre cca pol miliónové mesto PRÍLIŠ DRAHÝM a KAPACITELNE NIE ÚPLNE VYUŽITELNÝM DOPRAVNÝM PROSTRIEDKOM." (str. 16, Dopravní magazín 5/2004), takže prosím na toto reaguj.