Reply on: Ámos #98231:
Nemusela by byť len by mohla mať inú trasu a premávať cez víkendy s intervalom 30minút a cez pracovné dni 30/45/30 a od 6 do 20. Určite tá zastávka Cintorín Petržalka neni najbližšie. Okrem toho by mohol radšej od Terna ísť po Kopčianskej z ŽST Petržalka, kúpalisku, odtiaľ po Gogoľovej cez Dargovskú a Nábržnú, kde by na rohu Nábrežnej a Hrobárskej zastavil na zastávke Cintorín Petržalka čo je asi 50metrov od brány a späť šiel po Kaukazskej a zahol na Dargovsku. Poprípade by na Dargovskej mohla byť zastávka na znamenie pre tamojších ľudí.
Ámos
Tak teraz sa ma tu mudrlant nesnaz ucit, ze Bratislava ma dvojstupnovu samospravu BSK a mesto+MC.
Ucit ma moze AAA, ten zda sa pravo studuje.
Re #98249 hoppusmark01: 500mil. je minimum co mesto da. Dalsie prostriedky moze mesto uvolnit ale aj nemusi. (tak ako uvolnilo na reko tunelu, pricom povodne sa stym nepocitalo)
Dalise moznosti, ktore DPB ma su: operativny lizing, vlastne zdroje, uver.
Lebo aj v tych 500mil sa urcuje ze na elektricky pojde 100mil. ale na reko K2 daju 180. (inak ako dosli na to cislo, ked vravia, ze reko jednej K2 stoji 20mil. Podla mna 8*20 je 160 nie 180... ? )