"Od Šafárikovho námestia cez Bosákovu ulicu po Janíkov dvor nebudú v žiadnom prípade premávať dnešné električky," uviedol Zahradník.
Takze vcsina mesta bude snivat o nizkopodlaznych spojoch, zatial co petrzalka bude mat vsetky elektricky NP ? Pekne... verim, ze ak by sa to dalo, tak by tie NP tram poslali na linku do Rakuska len aby nemuseli jazdit v Bratislave... Dufam ze to je len dalsia capina...
Takze vcsina mesta bude snivat o nizkopodlaznych spojoch, zatial co petrzalka bude mat vsetky elektricky NP ? Pekne... verim, ze ak by sa to dalo, tak by tie NP tram poslali na linku do Rakuska len aby nemuseli jazdit v Bratislave... Dufam ze to je len dalsia capina...
Emo
Lenže tu ide aj o kapacitu autobusov, ktorá (opakujem) nestačí. Takže ja osobne som za električku, ale nie tak aby sa každý druhý - tretí rok kupovali nové. ?
"Nie, ale ja nemozem za to, ze chodia vo velkych intervaloch a kratke, ked maju byt dlhe"
To je chyba toho, že je nedostatok kĺbových vozidiel (čo by sa malo tiež urýchlene vyriešiť). Ale bez ohľadu na to - aj keď sú kĺbové vozidlá tam, kde majú, tak veľakrát nestačia (hlavne v špičkách). ?
"ja viem, ze je naplanovanie predlezenie trate z Dubravky, ale taky vlak, ako som navrhovala, by sa tym ludom pacil asi viac, nie?"
Ľudia by hlavne chceli sa v pohode dostať tam, kam chcú. Myslím, že je im v podstate jedno, či to bude vlakom alebo električkou.
"Ano musia, ale tu nejde o to, zrusit 95 a je trasu nahradit elektrickami, ale donuti vsetkych ist elekktrickou, aj ked je to busom rychlejsie."
Prečo?