Reply on: drink #97814:
Tak ak je pre niekoho prekvapenim,ze Rumuni chcu pre Oradeu ULF,musim ho uviest do sucasnej reality...Rumunsko je momentalne hospodarsky prudko sa rozvijajuca krajina!Staci si vsimat len investicie do oblasti dopravy,ci uz do infrastruktury alebo aj samotnu obnovu vozoveho parku v mestach, alebo aj na statnych zelezniciach.(SNCFR).Pre dotvorenie celkoveho obrazu este par konkretnych prikladov : 1.nakup 400ks MB-Citaro pre Bukurestsky RATB, 2.nakup novych suprav metra pre METROREX Bukurest, 3.dobudovanie koridoru Bukurest-Mangalia na 200km/h.(momentalne sa este jazdi "len"160km/h), 4.Masivna obnova voznov pre osobneho zel.operatora(nie 10ks rocne ako u nas...)-nasadzovanie business voznov pre vlaky IC, 5.statny nakladny prepravca MARFA, kt.vykazuje treti najvacsi objem prepravy v Europe!, 6.nizko-podlazne elektricky,t-busy,a-busy napr. v mestach:CLUJ,TIMISOARA,BUCURESTI,BAIA MARE...mozno pribudne aj spomenuta ORADEA..., 7.mimoriadny bod si iste zasluzi aj klima v prostriedkoch MHD, 8.nakup lahkych motorovych vlakov typu DESIRO(zial prevadzkovane v supravach aj na dialkovych spojoch nad 200-300 km), 9.priamy rozvoj turizmu aj prostrednictvom zachovania komercnej prevadzky na lesnych "uzko-kolajkach" obsluh."paro-vozmi"(napr.VISEUL DE SUS).....Dalo by sa iste pokracovat dalej....Vsetkym dopr."fandom" a aj milovnikom turizmom neposkvrnenej prirody,urcite odporucam navstivit tuto krajinu!!! WELCOM TO ROMANIA ❤
Valec
V Petržalke už máme pozemnú železnicu, "polozapustenú" diaľnicu, kopu nadjazdov, ale val máme len v Sade Janka Kráľa a ten už ostatným stavbám v dnešnej dobe nemôže konkurovať. A tak si postavíme jeden naprieč celou Petržalkou.