Ad zraz historických vozidiel - na plagátoch i na webe chýba, kadiaľ pôjdu vlaky "po bratislavských spojkách". Podľa informácií, ktoré som získal na ŽSR, pôjdu po trati Rača-Vajnory-predmestie-Rača. (Škoda, celkom rád by som sa previezol spojkou Odb Močiar - Odb Vinohrady.)
Keby si mi tam napisal veci tak ako v tvojom prispevku, tak to je o niecom inom. To berem. Teraz k veco: Ja som vzdy vravel, ze vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody. A plne s tebou suhlasim, ze zmena rozchodu je nelidska hovadina. A este jedno: Je uplna pravda, ze ide o koncepciu dopravy, nie o rozchod. Ku Karlsruhe: Oni to tam stavaly systematicky uz od 1960-tych rokov, cize de facto 40 rokov. Mne sa nechce cakat do nejakeho roku 2040, to budem mat uz 60 rokov (tead pokial sa dozijem). O rychlostiach vlakov/tramvaji si napisal pekne, to beram. Mas pravdu.
). Tiez zeleznicne trate mame uz davno, hlavne tahy elektrifikovane, samozrejme...
ivan