si myslel Halkovu ?
no mohlo by sa to aj takto spravit, ta trasa by bola dvakrat kratsia a vystupiste by sa mohlo spravit este na tej Halkovej
myslim ze tych par metrov navyse pre prestupujuci substrat na eliny by nerobilo problem, akurat by si pockali dvakrat dlhsie na prechode (za co by ta ukamenovali ? ) a zruinoval by si toho posledneho predavaca na "trhu" lebo by mu klesli trzby ?
Ja by som ho tiez chcel. Rozmyslam, ako by asi museli objednavatelia v Mercedese vysvetlovat, ze nechcu klimu ;-))) ze by bola v Bratislave zbytocna by sa na nich pozerali ako na martanov ?
to radšej tú jamu zahádžu a nepostavia tam nič než by tam mali zaviesť kapacitnú MHD na báze koľajového systému ? to radšej povedz na magistráta, že si tam želáš novú cestu, a viesť 3 alebo 4 prúdovku, nad tým by sa aj zamýšľali na magistráte ?
Klimatizácia by tu bola zbytočná. Možno len tak pre vodiča. Ďalej, podľa môjho názoru je CapaCity až veľmi pohodlný a pekne upravený, že by ho do Bratislavy bola možno aj škoda zakúpiť. Veď si vieš predstaviť, ako by ti ho slováci hneď zničili. Oni si nič nevedia vážiť.
niekde som zapocul, ze ci sa Capacity nakupi do BA zalezi aj od spokojnosti cestujucich. No ja si myslim, ze to je jasne.
Chcem len poprosit nove vedenie, nech to objednaju tak, ako sa nam to tu predvadza - klimatizacia+termo okna. ?
a ake zvuky ti to vydava?
Re #95906 : MC Nove Mesto by mohla prenajat tie pozemky za symbolicku ciastku, vsak neviem ako a na co by vyuzivala tych par metrov a buda by sa predsa mohla dat tam k tej stene (ale nepatri to este na pozemok OD?)
...neviem preco to je tak komplikovane
No to by najprv MC Nove mesto muselo tie pozemky DPB but prenajat alebo predat co nema zaujem a ani nechce A stacilo by len par m2 na socialne lebo keby 50 isla od zastavky Haburska ci aka je tam za polusom smer slimak na krizovatke do lava okolo poziarnikov a ku slimaku by prisla zo zadu a vystupiste sa tam us niekde urobi
ono to obratisko ako je teraz riesene nieje na to stvorene na klbaky staci sa pri otacani postavit do tocne a pocuvat tie zvuky co to vydava tak sa nam nadherne nicia us tak dost casom znicene busi ?
ja viem ze je urcene pre dva, ale ako si spomenul, niekolkokrat denne sa tam stretnu hned tri, si spominam ako sa mal riesit problem pri zmene z kratkych vrakos...
otazne je ci by sa pomestili tie tri vratane skapaciny, vzhladom na jeho dlzku a sirku (teda + 10cm oproti B741)
pisem azda odveci? porusujem pravidla diskusie? co ti vadi...
riesim zakladnu vec a myslim ze nie je lepsie forum ako toto, kde by bolo dobre vydedukovat co z legislativneho hladiska MHD znamena... ci vies to vysvetlit?
Tak ma napadlo k Twin City: čo keby sa potiahla električková trať zo Šafárikovho nám. po Dostojevskom rade, krížom cez Twin City, tam pod zem, a spod zeme by vyšla na Košickej v stredovom páse a na Miletičke by sa napojila na Ružinovskú?
Totiž keď sa bude stavať Twin City a celé to obrovské územie bude vybagrované, je jedinečná príležitosť zaviesť sem kapacitnú koľajovú dopravu...
Pretože si myslím, že po postavení Twin City a ostatných projektov v tej zóne to doprava bez električiek nemá šancu zvládnuť...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Allredo
no mohlo by sa to aj takto spravit, ta trasa by bola dvakrat kratsia a vystupiste by sa mohlo spravit este na tej Halkovej
myslim ze tych par metrov navyse pre prestupujuci substrat na eliny by nerobilo problem, akurat by si pockali dvakrat dlhsie na prechode (za co by ta ukamenovali ? ) a zruinoval by si toho posledneho predavaca na "trhu" lebo by mu klesli trzby ?