Reply on: hoppusmark01 #95930:
a ešte k tomu taký príklad z Viedne... Rozvojové územie Flugfeld Aspern.. Ešte tam je na celom tom území len orné pole (alebo ako to nazvať), ešte tam nebol ani jeden bager kvôli výstavbe, a už je do detailov naprojektovaná trasa metra U2 až k tomuto územiu, dokonca už je časť tej trasy metra vo výstavbe! My už máme postavené SND, Eurovea je už vytiahnutá do výšky troch (alebo štyroch?) podlaží, na Twin City je už všetko pripravené na začatie výstavby, na pozemku Lipového parku sú už bagre, na Panorama City sa robia prípojky inžinierskych sietí...
a nikto ešte ani len nepomyslel na to, že tam asi nejak bude treba vyriešiť dopravu....
intony
Lacnejšie by bolo vybudovať koľaje povrchovo po Dunajskej po Ul. 29. augusta, tam 400-450 m podzemím popod Malý trh s napojením na pešiu zónu na Páričkovej (obyvatelia tam teraz nechcú ani trolejbusy, radšej 2000 parkovacích miest ? ), ďalej cez Košickú s napojením na ružinovskú radiálu cez trhovisko.
Ideálna by bola ešte vetva povrchovo po Pribinovej a to tak, že od SNM by sa trať presunula na pravú stranu, aby nebola kolízna s cestnou križovatkou na Šafárikom námestí a pri Malej scéne, ďalej po Pribinovej, pešiu zónou pred SND a Eurovea.
Križovanie popod nájazd na Most Apollo cez územie prístavu, následným nadjazdom ponad Prístavnú, povrchovo cez Plátenickú (už aj na území Gumonu je plánovaný rozsiahli komplex).
Križovanie Mlynských nív a Prievozskej podjazdom so stanicou pri mrakodrapoch ExGumon a TwinCity.
Vyústenie na Košickej s napojením na vyššie spomínanú trať.
(Nielen) môj šotosen ?
Pokračoval by som aj smerom na Hlavnú stanicu, atď... možno to aj spracujem raz... pre srandu králikov ako sci-fi ?